• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • M I M M I

Välkomna alla nya, kul med lite nytt folk i tråden! Men jag hade så klart önskat att ingen av oss hade behövt hänga här :(

Jag är nog snart veteranen i tråden, har gång på gång lyckats ta mig över till systertråden för dom som är gravida, men då liten inte vill stanna så hamnar jag här igen.. Men hade nog aldrig släppt taget om tråden ändå, då den är hemma för mig, precis som together säger.

Dag o natt-underbart med lyckat kub! Och jag tycker du är klok som tar hjälp av kuratorn igen, dumt att må sämre än vad man behöver! O tack för bacillerna ;)

Var på sjukhuset i dag för att hälsa på min mormor, hon ligger på våningen under gyn och korridorerna ser EXAKT likadana ut. Fick ont i magen när jag gick där, korridorerna kändes svekfulla på något sätt! Så många gånger vi varit där nu, nervöst väntande på ett ångestfullt besked.. Nästa gång SKA det bara bli bebis för oss, tänker inte acceptera fler mf nu!!!

• un poco

Hejsan!

Jag undrar om man kan få hänga med här.
    Jag fick bekräftat MA idag. skulle eg. varit i v 11 men fostret var bara i v 5. Har dock riktat in mig på detta sen i måndags då jag började blöda.

Jag har redan besämt att jag vill bli gravid så fort som möjligt. Fick med mig en hel del piller som jag ska stoppa i mig i alla hål och kanter imorn, men tror iof att det mesta kommit ut idag.

Ni kanske har skrivit om det tidigare, men återhämtar kroppen sig fort, Får man ÄL som vanligt snart? Jag kan nada om detta

• MissBoring
    un poco skrev 2012-03-07 21:38:45 följande:
    Hejsan!

Jag undrar om man kan få hänga med här.
    Jag fick bekräftat MA idag. skulle eg. varit i v 11 men fostret var bara i v 5. Har dock riktat in mig på detta sen i måndags då jag började blöda.

Jag har redan besämt att jag vill bli gravid så fort som möjligt. Fick med mig en hel del piller som jag ska stoppa i mig i alla hål och kanter imorn, men tror iof att det mesta kommit ut idag.

Ni kanske har skrivit om det tidigare, men återhämtar kroppen sig fort, Får man ÄL som vanligt snart? Jag kan nada om detta

Klart du får hänga med oss!
    Beklagar din MA :(
    Tror det är individuellt hur fort som kroppen återhämtar sig. Eftersom det är en MA kan det nog ta en cykel eller två innan du är på bana igen, men jag har "bara" haft mf så jag är inte helt säker.  
  • Tabbs2

Hallåj!
    Välkommen du oxå un poco!
    Som missboring skrev så är det nog väldigt olika, för mig har allt kommit igång i stort sett som vanligt vid alla MF. Jag brukar göra så at jag testar med gravtest tills jag ser att det är neg, då börjar med ÄL-test för att se att/när kommer igång...Har också tempat i ett år nu...

GrattisDag o natt till lyckat KUB:) jätte skönt med bra siffror:) Tycker oxå att det låter mkt klokt att prata med kurator....

Mimmi- snart nedräkning mot spraystart då?

Hur mår ni andra då?

Ego- igår kom den glada gubben på ÄL-test o ngra timmar senare kom den andra glada gubben..hehehe:)

Ha en bra helg alla!

• MissBoring
    Tabbs2 skrev 2012-03-09 11:08:17 följande:
    Hallåj!

Ego- igår kom den glada gubben på ÄL-test o ngra timmar senare kom den andra glada gubben..hehehe:)

Ha en bra helg alla!
    haha underbart Skrattande  

Jag hade äl i början av veckan så själv väntar jag bara på att 9 månader ska gå fort Flört 
    Äntligen feber fri, det känns jätte skönt så idag ska jag försöka mig på att åka och handla. Tänk att man kan längta till att få göra det... sååå skit trist att va hemma en hel vecka!!

Trevlig helg önskar jag med!   
  • un poco

Tack för välkomnande!

Känns skönt att höra att det finns flera. Just nu känner man sig lite ensam faktiskt. Har varit sjukskriven sen i måndags och bara varit hemma, ja bortsett från gyn besöket i onsdags.

Igår tog jag abort piller hemma. Det var ingen trevlig upplevelse. Men idag mår jag så mycket bättre och blöder knappt något.
    Jag beställde ÄL stickor igår. Hade ingen tanke på att man fortfarande kan visa postivt på gravtest, kanske ska beställa hem några sånna med.

Jag hoppas kroppen kommer igång som vanligt snart. Ska på nytt VUL på torsdag och se så allt kommit ut.

• MissBoring
    un poco skrev 2012-03-09 12:28:28 följande:
    Tack för välkomnande!

Känns skönt att höra att det finns flera. Just nu känner man sig lite ensam faktiskt. Har varit sjukskriven sen i måndags och bara varit hemma, ja bortsett från gyn besöket i onsdags.

Igår tog jag abort piller hemma. Det var ingen trevlig upplevelse. Men idag mår jag så mycket bättre och blöder knappt något.
    Jag beställde ÄL stickor igår. Hade ingen tanke på att man fortfarande kan visa postivt på gravtest, kanske ska beställa hem några sånna med.

Jag hoppas kroppen kommer igång som vanligt snart. Ska på nytt VUL på torsdag och se så allt kommit ut.
    Usch vad tufft för dig! Men det känns iaf alltid bättre när det är över och blödningen slutar. Hoppas verkligen allt ser bra ut på torsdag. Stor kram
  • un poco
    MissBoring skrev 2012-03-09 12:42:55 följande:
    Usch vad tufft för dig! Men det känns iaf alltid bättre när det är över och blödningen slutar. Hoppas verkligen allt ser bra ut på torsdag. Stor kram
    Tack! Det hoppas jag med!

Ikväll ska jag till några tjejkompisar. Ska bli skönt att komma ut lite.

Hoppas ni andra får en fin helg.

Kram från mig
  • Saftmedbulle
    Hallåj!
    Som missboring skrev så är det nog väldigt olika, för mig har allt kommit igång i stort sett som vanligt vid alla MF. Jag brukar göra så at jag testar med gravtest tills jag ser att det är neg, då börjar med ÄL-test för att se att/när kommer igång...Har också tempat i ett år nu...

GrattisDag o natt till lyckat KUB:) jätte skönt med bra siffror:) Tycker oxå att det låter mkt klokt att prata med kurator....

Hur mår ni andra då?

Ha en bra helg alla!
    Vecka 15 och brösten spänner...Trevlig helg från mig med!
  • Saftmedbulle
    Hallåj!

Hur mår ni andra då?

Ha en bra helg alla!
    Hi, hi... så det bli att ligga i i helgen?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3