• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissBoring
    LisaVäntar skrev 2012-03-31 07:16:50 följande:
    Åh, mimmi, vilka tummar jag håller för dig!!!! Jag mår fysiskt ok, men svävar runt i en ångest/jag-kan-inte-tro-det värld.. Ingen vill göra vul innan den 10/4 och jag håller på att dö!

oj oj oj det är inte kul att behöva vänta när man mår dåligt :( finns det ingen du kan vända dig till?? Om inte så säger dom ju att det är bra att inte "störa" så då får du tänka på det och ett tu tre är det dags att se pickandet! Håller tummarna för att det ska gå fort dit och att det ser toppen ut!
  • MissBoring
    M I M M I skrev 2012-03-30 22:16:21 följande:
    Hur mås det här inne? Bara bra hoppas jag! I morgon är det dags att börja spraya, nervöst!!

Jag hoppas sååå att det hör äntligen kam ge oss en bebis!

Kram

Lycka till, det är en spännande resa ni ger er iväg på :)
  • LisaVäntar

Nej, det finns ju inte det... Min vanliga gyn som jag tror gärna hade gjort det har semester till den 10:e och sjukhuset är ju som alla vet hjärtlösa så där får man inte om inget är fel! :( får försöka tänka på det, hoppas bara det finns ett pickande där inne!

• M I M M I

Lisa jag förstår dig verkligen, det är asjobbigt att vänta! Men, positivt är ju iaf att i 7 + 4 kan man se betydligt mer än nu! Att göra Vul o få ett kanske, är nästan värre än att vänta några dagar o få klart besked..

Håller tummarna!

Jag mår bra, har inte känt av något ännu, dröjer förhoppningsvis ett tag. Sovit dåligt dock, varit sååå nervös att jag skulle försova mig o missa första sprayen!

• LisaVäntar

Haha :) är det så bestämda tider med sprayen? Eller bara nervös?

Försöker tänka så, men det är lite svårt... Känns lite bättre iaf för varje dag som går då jag inte blöder!

• pixerpie

Hej lisa! Grattis till graviditeten! Jag har hängt lite i denna tråd sedan mina mf våren- 10... Jag är med gravid nu v 6+ 0 så då ligger vi väldigt lika... Ska på vul på onsdag, finns ingen privat gyn då kan få komma till då?!

Heja, Mimmi! Skönt du mår ok av sprayen så länge... Håller tummarna att du har samma tur med Ivf som mig!!!

Kram!!

• M I M M I

Lisa väntar, ja man ska spraya tre ggr per dag, så jag tog åtta timmar emellan, så kl 6, 14 o 22.

Pixerpie hur sprayade du? Ja, jag hoppas verkligen att det går för oss den här gången! Tyckte du att sprutorna o ÄP var jobbiga? För mig tror jag att mf-rädslan kommer vara det jobbigaste..

• pixerpie

Nej, ingen spray! Nej, sprutorna var ok- första var läskig! Äp gick bra, buffade mest! Ja, rädsla för mf är jobbigt... Men vi kan ju bara följa med... Det blir ju som det blir... Försöker slappna av...

• LisaVäntar

Oj, spännande, pixerpie! Så avis jag blir på ditt vul, men får försöka stå ut.. Finns ingen alls som kan/vill/eller som tar emot nya patienter, har ringt hela Skåne runt! Grattis till din graviditet förresten! Håller stenhårda tummar för oss :)

Mimmi: jaha :) ska du gå upp kl 06 varje dag nu då? Hur länge ska du spraya?

• M I M M I

Ja så är det.. Både jobbigt o skönt! Hur mänga ägg fick du ut? Blev det några embryon till frysen?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3