Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Haha! Precis!
Trodde jag skulle jobba idag och gick upp alldeles för tidigt...
"en del kvinnor blir besvikna över att man inte hittar någon orsak till missfallen.
- Men då ska man veta att det är något positivt att man inte har hittat någon orsak och att man ändå har en bra prognos för en lyckad graviditet, säger Kristina Gemzell Danielsson. "
http://www.villhabarn.se/content/317-Nya-ron-om-orsaker-till-missfall
Ville bara dela med mig. Blev just lite lättad.
Ja :) Lite pepp iaf.
Ska iväg och träna vid elva och rensa hjärnan från massa grubbel. :)
Måste bara höra... visst är det inte så att om man tränar (säg kondition typ stepup eller sådant) när ägget ska fästa att det är dumt för att det då kan bli svårare för ägget???! Detta tjatar min mans syrra om hela tiden och jag vet inte vad jag ska tro. Herregud, träningen får ju mig att slappna av liksom... ska jag sluta med det bara för att "ifall" ägget är påväg att fästa?!
oj... inte jättebra skrivet då... Men hoppas ni förstår ändå :D
Förstår dig helt och hållet mimmi!!! Känner en som också nyss fått bebis och jag tycker det känns som att hon pussar och gosar lite extra när jag är där... Säkert inbillning från min sida, men det känns så. Jättejobbigt. Inga komplikationer med nånting har hon haft, gravid direkt, ingen svår graviditet, jättesnabb och bra förlossning mm. Och så kan hon klaga inför mig om att nätterna är jobbiga...
Suck.
Nu undrar jag en grej igen.
Har länge funderat på det här med ältest. Jag kör med testlagrets. Alltså de som endast visar streck. vad jag förstått så syns det alltid ett svagt streck även dp man inte har äl. Stämmer det?
testade för några dagar sedan då jag verkligen kände av äl i äggstockarna och överallt. Då var strecket betydligt starkare men ändå inte lika starkt som teststräcket. hur fort går stegringen tillbaka när man fått fullt utslag på stickan?
Och, kan jag liksom ha missat det fulla utslaget helt enkelt, för en dag testade jag inte då vi sa att det egentligen inte behövs då vi nuppar hela tiden ändå... 
Idag när jag gjorde ett test så är det ett svagt streck igen...
Fanns ingen nys så jag får spy ut dom Hur många dagar tar det för ägget att slå sig till ro? om det nu gör det.