• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Har fått alla provsvar nu både jag och maken. Det är inga fel nånstans.
    Är det stor chans då att det nångång blir en bebis?! 

• Lofot
    FruW skrev 2011-09-01 16:00:50 följande:
    Samma här Rosen, inte hittat något fel - det måste betyda att chanserna är enorma för bebis, eller hur!! Är ju egentligen ett bra besked, även om man ibland önskar att det kunde va ngt litet fel som gick lätt att bota med ett piller..

Ja! Det är stoooora och enorma chanser för bebis för oss båda skaa du veta! Just nu är jag glad och tror det bästa. Men det kanske endast behövs lite extra hormoner för att få fröet att fästa bättre?! Snart sitter vi också här och spyr i vasken, somnar vid maten och har uppsvällda fossingar!!!! :)
  • Lofot
    FruW skrev 2011-09-01 16:07:15 följande:
    Japp, så är det!! Ska du testa pergo?

Hm. vet inte. Ska iväg och tala med överläkaren den 19e september och tänkte fråga om allt sådant då. :)
  • Lofot
    FruW skrev 2011-09-01 19:40:33 följande:
    Försök att få testa pergo rosen, kan väl inte skada?

Saft och bulle, jag håller tummarna! När tror du ni får svar?

Ja, jag provar gärna allt som går! Men vill invänta läkarens order. För jag är lite fjantig och feg ;)
  • Lofot

Hurra för dig JoWiAn! Vad underbart!!! :)

Själv har jag äl nu. Hej och hå, kämpa på!   

• Lofot

Nu är det bara den där evighetslånga väntan fram tills Bim igen. Eller jag kan nog lika gärna skriva att: då börjar den långa väntan på mensen då!
    Känns fucking hopplöst.

• Lofot

Ja, jag vet. Inte tappa hoppet.

Känner mig så ego när jag skriver här inne alltid. Men jag lovar, jag läser allas inlägg och är intresserad. bara att jag känner mig som en egokärring just nu.
    Tycker det är himlans bra att ni alla finns här!{#emotions_dlg.flower}    

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3