• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-08-21 16:45:19 följande:
    Men vad fasen.... :((
    mm... jag som verkligen trodde...
    Ska sluta tro massa...
  • Lofot

Ja, attans bananer! Tråkigt äre.

MCT, jag läste och du har ju helt rätt i det. Man känner efter nåt kopiöst! 

• Lofot
    BIM AUGUSTI 24 aug - LisaVäntar  (6:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)25 aug - Maho81 27 aug - Nikki GBG (3e försöket efter 2 mf) 28 aug - Mimmi80 (16:e försöket, 3mf) 28 aug - Saftochbulle (11 försöket, 3mf)
    BIM SEPTEMPER 23 sep - Javisst (3:e försöket, 3 MA). 23 sep-Rosen1 (10 försöket, 3mf)
    VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma) JoWiAn    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} leaeva efter 4mf och x meh84 (1 MA dec-10) MissT (2MA, det senaste dec-10) MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X) SoMa72 (efter 4 MF) Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)

Håller tummarna för alla som ska testa snart!!!

Jag fick svar på mina prover igår och allt såg bra ut med kromosomuppsättning och allt. Känns ju bra. Nu får vi vänta in makens provsvar också...    
  • Lofot
    FruW skrev 2011-08-27 06:53:52 följande:
    Skönt att allt såg bra ut rosen!!

Ja. :)

Har du testat?!?!?!

• Lofot
    FruW skrev 2011-08-27 07:13:22 följande:
    Nej jag har inte det, funderar dock på att göra det men vet inte riktigt om jag "orkar"...

Kom lite rött blod när jag va på toa i natt, så... :/

Men skit :( Håller tummarna att det inte kommer nå mer!!!!
  • Lofot

Nej vad trist Mimmi80! :( Nästa gång ska det INTE komma nån tant röd till nån av oss!!!

Det regnar jäääääättttemycket här... 

• Lofot
    FruW skrev 2011-08-28 09:32:53 följande:
    Det har vräkt ner här med, hela morgonen! O i går med, tillsammans med åska - hela dagen! Kul väder.. I dag är det marknad här hemma, bor i en liten ort så det enda kul som händer på hela året, på orten alltså.. Flört

Lite trist att det ska bli så dåligt väder då, men ska ta på mig regnkläder o stövlar o ta med hunden ner. Synd att vi inte har hunnit köpa något regntäcke till honom än,....

Hoppas ni alla får en skön söndag!

KRAM

Men lite mysigt är det allt :) Kul med marknad!!! Här blir det IKEA.
  • Lofot

Upp och ner går lilla humöret.  Från att vilja ligga i och hålla på som kanin ena månaden så har jag verkligen ingen lust andra... Ibland känns det inte ens värt att försöka när man bara blir besviken. Men nånstans där inne så gör man det likt förbannat. Jag står där med ett ältest i handen vareviga morgon, även fast jag om kvällarna nästan dissar maken när det kommer till myset... 

Är trött på det här nu.   

• Lofot

Ja, det är väldigt lätt hänt att allt bara kretsar kring barnagörandet. Kommer på mig själv ibland att stanna upp och njuta av vad maken och jag har. Men ibland är det svårt för det vore ju, helt otroligt fantastiskt, att få göra någonting som är en blandning av honom och mig. Det största. Det finaste. Det vackraste och mest underbara i världen.

Ta en paus, javisst. Ibland funderar jag på det. Men han skulle aldrig gå med på det, och jag skulle nog egentligen inte må bättre.

Svårt. :)   

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3