Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ska sluta tro massa...
Ja, attans bananer! Tråkigt äre.
MCT, jag läste och du har ju helt rätt i det. Man känner efter nåt kopiöst!

GRAVIDA 
leaeva efter 4mf och x meh84 (1 MA dec-10) MissT (2MA, det senaste dec-10) MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X) SoMa72 (efter 4 MF) Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)Nejmen oj så konstigt det blev med listan...
Nej vad trist Mimmi80! :( Nästa gång ska det INTE komma nån tant röd till nån av oss!!!
Det regnar jäääääättttemycket här...

Upp och ner går lilla humöret. Från att vilja ligga i och hålla på som kanin ena månaden så har jag verkligen ingen lust andra... Ibland känns det inte ens värt att försöka när man bara blir besviken. Men nånstans där inne så gör man det likt förbannat. Jag står där med ett ältest i handen vareviga morgon, även fast jag om kvällarna nästan dissar maken när det kommer till myset...
Är trött på det här nu.
Ja, det är väldigt lätt hänt att allt bara kretsar kring barnagörandet. Kommer på mig själv ibland att stanna upp och njuta av vad maken och jag har. Men ibland är det svårt för det vore ju, helt otroligt fantastiskt, att få göra någonting som är en blandning av honom och mig. Det största. Det finaste. Det vackraste och mest underbara i världen.
Ta en paus, javisst. Ibland funderar jag på det. Men han skulle aldrig gå med på det, och jag skulle nog egentligen inte må bättre.
Svårt. :)