• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2011-09-20 18:03:40 följande:
    Äl var förra måndagen....

Ja du rosen... Man ska få en tid inom 3 mån enligt vårdgarantin. Vet inte, men har kanske gått en månad ca...

Förstår att du är otålig. Men lugn, snart dimper det ner ett brev!
  • Lofot
    FruW skrev 2011-09-20 18:26:55 följande:
    Jag tar med bakpulver då så kan vi se direkt om det är en pojke eller flicka!! ;)

Bakpulver?!
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-20 18:34:56 följande:
    Bikarbonat är det helt korrekta tror jag... sök på baking soda test!

jA, DET SKA JAG MINSANN! OJ...caps lock...

orkar inte skriva om det. Men jag lovar., jag höjde inte röstenSkäms 
  • Lofot

Men åh. Det känns som att mensen är påväg. Det har molat både igår och idag... precis som när mensen kommer... :(

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-22 05:37:32 följande:
    Kul man får vara glad i drömmen iaf! Det kanske var en sanndröm! =)

I dont think so :)  för det känns verkligen som att det är på g... om än någon dag för tidigt.
  • Lofot

asså... jättekonstigt!! Gjorde ett ältest (bara för att jag inte har några gravtest hemma då... ) och det enda streck som blev var INTE kontrollstrecket, utan det fasta en jäkla massa röd färg där det andra strecket ska vara, då man har ägglossning....

• Lofot

KOntrollstrecket kom upp också alltså, men det var mkt svagare än det andra strecket... och nu lär jag väl ändå inte ha ägglossning...?!

• Lofot

Nej det har den inte, den ska komma imorgon eller övermogon... så... ja, antagligen kommer den. Men jag har ALDRIG fått så här starkt på ältest, inte ens vid ägglossning... Nu är liksom strecken mörkrött och teststrecket ljusrosa...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3