Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

En liten fråga bara...

Den här tråden ligger under kategorin "BIM-lista". Jag kollade i trådstarten under BIM-lista, men den senaste är från januari... stämmer det? Fattar inte riktigt... skulle gärna hänga här, men vet inte hur :)

• Saftmedbulle
    MCT79 skrev 2011-08-05 12:45:53 följande:a
    Alltså det här kommer låta hemskt.. jag känner igen mig fullt ut men vi drog in humor i det och började skilja på nöjessex och produktionssex... nöjessexet gick ut på njutning och närhet... utlösning var inget mål...
    under älperioderna hände det ju ofta att man inte var sugen ALLS... Min sambo skämtade rätt grovt och menade att "det är okej, du behöver bara ligga där!" Hahah!

Min poäng är... glidmedel kommer man långt med... nångång när man håller på kommer lusten också... å sen är man ju nöjd efteråt...
    Ha, ha! Precis så där gör vi oxå! Vi använder matolja istället för glidmedel, eftersom det är spermiedödande i glidmedel och det är lite opraktiskt i bebisverkstaden så att säga...
  • Saftmedbulle
    LisaVäntar skrev 2011-08-04 10:40:02 följande:
    Vi har en BIM-lista någonstans inte alldeles för långt bak, man får bläddra lite bara ;) annars får man gärna hänga här ändå!!!

Blev faktiskt lite försoningssex ändå :) fast inte i reproduktivt syfte, utan ta-hand-om-varandrasex ;) mysigt blev det iaf o idag är vi helvänner igen :)
    Tack! Orkar nog inte leta reda på BIM-listan...
  • Saftmedbulle
    Uppdaterar mig på listan...

BIM AUGUSTI
    5 aug-JowiAn (3 MF: nov -10, april -11, juli-11) (inte fått mens ännu..... )
    23 aug - Javisst (2:a försöket efter totalt  tre MA).
    24 aug - LisaVäntar  (6:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)
    28 aug - Mimmi80 (16:e försöket, 3mf)
    28 aug - Saftochbulle (11:e försöket efter 3 mf)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84 (1 MA dec-10)
    MissT (2MA, det senaste dec-10) 
    MCT79 (efter 1 MA, 2  mf och ett X)
    SoMa72(efter 4 MF)
    Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)
  • Saftmedbulle
    JoWiAn skrev 2011-08-07 15:45:21 följande:
    11:e försöket efter MF??? Fick du inte MF i juni?? Obestämd

Lite spökligt att vi fått MF ungefär samma tid. Jag 15 nov, 1 april och 5 juli.  
    Nej, 11:e försöket TOTALT...  Jo, mitt senaste mf var i juni (och tidgare i november 2010 och mars 2011).

Plussade på försök 6,8 och 10 (läskigt att det bara är jämna nummer...). Nu blir det elfte försöket (första efter tredje missfallet).
  • Saftmedbulle
    MissT skrev 2011-08-08 13:44:12 följande:
    Jag håller också tummarna för dig Mimmi och alla er andra härinne att ni snart får era plus!
    Tack!
  • Saftmedbulle
    plutten02 skrev 2011-08-09 16:39:18 följande:
    Här kommer bilden på min stegring... Bilderna är från BIM-4 morse/kväll även i morse BIM-3

Ser väl inte så dåligt ut??? Stigit ganska bra på ett dygn... Glad
    Ser RIKTIGT bra ut...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3