Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Pandoras box78 skrev 2011-09-09 16:59:50 följande:
    Nu är ÄL-testen beställda, mensen slut, så nu är det bara å vänta

Hoppas sååååå att det blir alkoholfritt även denna julen (varit det de senaste tre) med skillnaden att nu jä**ar ska det bli en liten!!

Håller tummarna för alla i tråden att det snart är vår tur!
    AMEN till det där!
  • Saftmedbulle
    Lofot skrev 2011-09-10 08:13:00 följande:
    "en del kvinnor blir besvikna över att man inte hittar någon orsak till missfallen.
    - Men då ska man veta att det är något positivt att man inte har hittat någon orsak och att man ändå har en bra prognos för en lyckad graviditet, säger Kristina Gemzell Danielsson. "

www.villhabarn.se/content/317-Nya-ron-om-orsa...

Ville bara dela med mig. Blev just lite lättad. 
    Tack för uppmuntran!
  • Saftmedbulle
    JoWiAn skrev 2011-09-10 10:59:25 följande:
    Skickar över en massa graviditetsbacieller till alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kräks Fanns ingen nys så jag får spy ut dom
    Lite småäckligt kanske, men det är tanken som räknas så..tack ;)
  • Saftmedbulle
    FruW skrev 2011-09-13 17:17:23 följande:
    Jag ska dra ut en tand, o jag har tandvårdsskräck så det är INTE kul!! :(
    Nä... men kanske nödvändigt? Lycka till (pepp,pepp)!
  • Saftmedbulle
    LisaVäntar skrev 2011-09-13 17:36:59 följande:
    Oj, hoppas, hoppas du får vara hög som ett höghus.. DET håller jag tummarna för ;)
    Jaså, det är DÄRFÖR man ska gå till tandläkaren ;) Blev plötsligt sugen...
  • Saftmedbulle
    FruW skrev 2011-09-14 14:25:51 följande:
    Det var jobbigt men det gick bra, är sååååå skönt att det är över!

Ni sthlms-tjejer, kan ni tipsa om någon bra butik som säljer underkläder, gärna centralt. Åker till storstan nästa helg o tänkte passa på att köpa underkläder till bröllopet.
    På NK har de fina... vet inte vilket våningsplan. Jag köpte min bröllops-BH där och fick jättebra service och hjälp.
  • Saftmedbulle
    Dag och natt skrev 2011-09-18 10:52:34 följande:
    Hej tjejer!

Gissa vad?

Nu hoppas jag bara att den vill hålla sig kvar... Idag är det nio dagar sen ägglossning, men testet är från dag 8. 
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} 

Men vågar knappt ens hoppas på att den ska hålla sig kvar. Känns som att jag har några dagar jag får vara gravid nu, men sen är det kört. Så svårt att försöka vara positiv och tro på att det ska gå. Rynkar på näsan 
    Mega-grattis!
  • Saftmedbulle
    LisaVäntar skrev 2011-09-19 16:37:37 följande:
    Nu tar vi en paus från verkstaden, varken jag eller förhållandet mår bra av all press och stress. Har bestämt att vänta till efter nyår. Håller tummarna för er alla här, kommer att sakna er!!! Kramar!!
    Ok... Ha det bra och välkommen tillbaka snart! Förstår att det kan vara slitigt...
  • Saftmedbulle
    Lofot skrev 2011-09-22 16:24:33 följande:

iiiih! Tack! Nu måtte det väl gå vägen!! Här kommer ett till när det blitt ännu starkare.
    Grattis till plusset! Och vi håller tummarna för att det ska gå finfint!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3