Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Riss85 skrev 2011-12-09 10:52:39 följande:
    Jag har plussat igen men vågar inte känna 100% lycka än...Hoppas verkligen att det går vägen denna gång Skäms
    Du har min tumme!
  • Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2011-12-09 09:35:34 följande:
    Hallåj på er!
    Här händer det grejer!

Mimmi- hoppas hoppas verkligen att det är en ny grav! o inget jädra strul bara...

Together- det ser ju ut som strecket blir starkare, eller? Det KAN ju faktiskt vara så att du blöder för att du är runt BIM- det är ju ganska vanligt..men vet inte hur mycket eller lite som det handlar om då... Hur är det idag? Det enda jag kan säga (o som jag vet är sjuukt frustrerande) men det är ju att vänta o se... O kanske få till ett tidigt VUL om en vecka eller så? Du hade börjat utredningen eller hur?

Plutten- klart det kommer att gå bra!!! Håller alla tummar jag har:) förstår att tiden segar sig fram till onsdag, men nu är det snart helg o tycker iaf jag att tiden går lite fortare:)

Själv så var jag på sista "grejen" i utredningen igår, det var visst en hydrosonografi (samma som du då saftobulle) o nu ska vi till läkaren den 19:e o få alla provsvar m.m. Vid undersökningen igår så mättes det hit dit på alla möjliga lädder o läkaren sa att allt såg bra ut...hon såg dock att jag hade ett myom men menade att det inte skulle kunna ha påverkat så att jag fått missfall...

Vad har ni för "erfarenhet" av myom? Hur stora kan de vara utan de är "farliga" o spelar det ngn rll vart det sitter?
    Vet ingenting om myom, tyvärr.
  • Saftmedbulle
    MCT79 skrev 2011-12-10 11:28:12 följande:
    Jag hoppas du har fel Mimmi...
    Hoppas jag med!

MCT79: Hmm, jobbig dag... skönt att det kanske inte är så VARJE dag, eller?
  • Saftmedbulle
    FruW skrev 2011-12-11 12:36:09 följande:
    Ja det verkar så... En hinnsäck som motsvarar v 4-5, var 6*4 mm. Så en ny graviditet...
    Ha, ha... fy, vad bra! Så skönt att du hade FEL! Du har hur många tummar som helst från mig (minst två)!
  • Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2011-12-12 09:53:00 följande:
    Åh grattis mimmi!! Tänk va härligt ändå:) Du ska se att det går bra nu! Håller tummar:)

Hur har ni andra det?

Himla jobbigt togehter, har du tagit prover för att se hormonnivåer o ev koaguleringsproblem m.m?

Im not your Dolly- välkommen!

Själv börjar jag räkna ner mot ÄL...försöker förtvivlat att inte stressa upp mig...fattar inte varför jag blir så´n här...tänker o planera hur o när det är bäst att ha sex o hoppas att mannen orkar då o då..o hjälp hur gör jag om han intevill då är det bättre att vi har sex si å så istället då... jag ni fattar jag är ganska knäpp...
    Ha, ha... vem är INTE?
  • Saftmedbulle
    MCT79 skrev 2011-12-12 19:14:57 följande:
    Jag tror på dig! Helt och fullt! Jag tror också på jultomten, påskharen och näcken!

Iofs... näcken...nåja...  jag känner efter och hoppas lite åt dig också....
    *fnittrar* Vad bra... behövs lite hopp här, faktiskt.
  • Saftmedbulle
    Javisst skrev 2011-12-12 19:51:47 följande:
    *skickar massor med hopp till Saftochbulle! Håller tummarna stenhårt!
    Tax!
  • Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2011-12-13 09:47:06 följande:
    Trevlig Lucia på er:)

Saftochbulle - håller tummarna så de blånar:)

MCT- är jätteintresserad men har lagret fullt:) så jag ska klara mig ett tag o får nog inte föra in mer tester i vårt hem för sambon...
    Tax igen!
  • Saftmedbulle
    FruW skrev 2011-12-13 20:25:00 följande:
    Im not your Dolly välkommen hit! Beklagar det du gått igenom! Jag hoppas du ska trivas hos oss!

Saft och bulle jag tror dig! .....Not!! Ngra känningar?

Together hur har det gått?

Ego- tog nya blodprov idag, dr ska höra av sig i morgon om resultaten. Är ganska inställd på att det går åt skogen den här gången med....
    Som jag sa... känner INTE efter ( mina "läppar" är förseglade ;)
    Håller tumme för dig att det INTE går åt skogen...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3