Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

HjärtatAlicia skrev 2011-08-10 13:39:38 följande:
    Rosa blod-flytning varenda morgon på pappret när jag kissat första gången.. varför? :(
    Inte så ovanligt att man blöder i början av graviditet. Så länge det inte blöder mycket är det ingen fara, man kan ha lite känsliga slemhinnor när man är gravid. Pepp!
  • Saftmedbulle
    Together90 skrev 2011-08-12 10:34:18 följande:

Åhh ångest..hjälp mig tjejer!

Ska man våga hoppa över till tråden där alla som plussat hänger.. jag vågar inte riktigt ta klivet är så rädd för att "misslyckas" igen.. alltså ett missfall till.
    Jag vill så gärna fråga saker om graviditen osv men jag vågar inte skriva där för jag tycker det är så tidigt ännu..bara 4+3 och vad som helst kan hända.. rädd!

Jadå, det vågar du. Häng i båda, vet ja!
  • Saftmedbulle

Jag är oxå kvar! Har ÄL nu, så jag ska förföra maken när han kommer hem ;)

Grattis Plutten! Snyggt jobbat!

• Saftmedbulle
    MCT79 skrev 2011-08-13 13:34:42 följande:
    Förstår att det är superjobbigt plutten... :(  Det enda man kan göra är att vänta och se..
    Japp, tyvärr är det nog det enda att göra i detta läget. Hoppas det är ok. Pepp och styrkekram till dig! Försök hålla huvudet kallt om du kan...
  • Saftmedbulle
    Passar på att uppdatera mig...

BIM AUGUSTI

23 aug - Javisst (2:a försöket efter totalt  tre MA).
    24 aug - LisaVäntar  (6:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)
    24 aug - Rosen1 ( 9e försöket efter 3 tidiga mf)
    25 aug - Maho81
    27 aug - Nikki GBG (3e försöket efter 2 mf)
    28 aug - Mimmi80 (16:e försöket, 3mf)
    28 aug - Saftochbulle (11 försöket, 3mf)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL

Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84 (1 MA dec-10)
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
    SoMa72 (efter 4 MF)
    Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)
  • Saftmedbulle
    FruW skrev 2011-08-16 08:21:04 följande:
    Jag tror att det bara är att kapitulera, men att det är bra att vara medveten om att man gör det.. :) jag är också skyldig!!
    Me too!
  • Saftmedbulle
    Dag och natt skrev 2011-08-25 19:09:25 följande:
    Hm... nu behöver jag inte fundera längre, satkärringen kom till mig i morse. Demon
    Ringde därför till gynmottagning idag för vi måste få hjälp nu känner jag. Vi blir ju gravida men det blir missfall, eller blir missbildningar, eller släpper i samband med mensen... Gaaah... Vi skulle börja med att prata. Men de hade inte tid förrän början av oktober, känns som en evighet dit... Så jag åkte hem och jobbade i dag för jag blev så låg av det här. Men det gick faktiskt jättebra att jobba hemma! Det ska jag be mig chef om att få göra fler gånger....

Hoppas ni andra har bättre tur i helgen!! Det är ju inte så långt till söndag nu mimmi så om du skulle testa innan så borde det ju ändå kanske kunna synas lite grann iaf....

Hoppas hon inte kommer till dig Saftochbulle, håller alla mina tummar!

Tack för tummarna!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3