Helenmedh skrev 2012-03-07 15:14:31 följande:
Får man vara med här? Fick missfall för 9 dagar sedan i vecka 9. Försökt i 5 månader. Min historia är lång. Min son föddes med immuniseringSfel och det är min kropp som stöter bort foster och gjorde min son sjuk. Detta frågade jag om när jag och maken bestämde oss för att skaffa syskon och då fick vi svaret att det kunde vara svårt att bli gravid och när jag väl blev det så kunde det bli mycket problem och mycket prover mm.
Detta följde med mig i tankarna när jag väl blev gravid och jag tjatade på att dom skulle kolla mina antikroppar mm. Ingen tog mig på allvar och idag står jag här på ruta ett.. Det värsta var att två olika läkare säger att missfallet kunde ha förhindrats om jag bara blivit kollad..
Så ja.. Det var lite av min bakgrund.. Jag är arg, ledsen och besviken på att ingen tog mig på allvar trots att allt som hände med sonen står i mina journaler!
Ursäkta men behöver några att bolla med och här verkar alla gått igenom samma sorg så att säga..
Du är hemskt välkommen, även om det är tråkigt att du måste (om du fattar vad jag menar...).