Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

plutten02 skrev 2011-12-14 14:34:11 följande:
    Vi fick se det lilla hjärtat slå. Men jag blev tillbaka flyttad 5 dagar. Så nu är det 27 juni istället för 22 juni. Men allt så bra ut. Nackspalten mätte 1,5 cm så inget tal om fostervatten prov.

Nästan UL 30 januari. Då är jag i vecka 18/19
    Skönt!

Together: Krya på dig!
  • Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2011-12-16 09:35:59 följande:
    Åh mimmi va härligt! NUUU ska det gå bra:)

Saftobulle- hur går d? när ska du testa??:)

Hoppas togethet mår bättre?

O alla andra hoppas jag också mår bra?

Själv hoppas o tror jag att mitt lilla ägg släpper idag:) Fick glad  gubbe igår både morgon o kväll men ingen glad  gubbe idag...o tempen har inte höjts än..så som sagt hoppas det släpper idag...i så fall har vi lyckats pricka det fin fint Skrattande åh jag vill jag vill jag vill ha ett plus NUU:) Snälla rara tomten o gud o allt som finns jag gör vad som helst o behöver inga andra julklappar på jäättelänge:)..tror ni d funkar??
    Testar söndag, om tanten inte hinner före...

Lycka till med ÄL!
  • Saftmedbulle

Hej tjejer!
    Tack för alla tummar! Idag kom plusset... Nu gäller det bara att det håller i sig... (hjälp!)

• Saftmedbulle
    Javisst skrev 2011-12-18 20:04:28 följande:
    Åh! Tummar och tår hålls här borta! Har du någon hjälp med medicinering nu?
    Japp! Har fått Trombyl...
  • Saftmedbulle
    FruW skrev 2011-12-18 20:14:11 följande:
    Åh vad glad jag blir saft och bulle! Då gjorde tomten sitt jobb då! ;)

Säger som dom andra, har du (vet inte om du behöver) någon hjälp?

Håller tummarna stenhårt!!!

Här är jag så neg inställd att jag testade med ett äl-test, blev jättestarkt streck men nu vågar jag inte lita på testet o stör mig på att jag tog ett... Så nu vill jag köpa MASSOR med digitala gravtest, vilket ju inte heller är en bra ide....

Suck, lika bra att ge sig o öva på tålamodet, men det är LÅNGT till den 30 ju!

Dessutom har jag spenderat hela dagen med en 2,5 v liten grabb, spär på längtan!

Kram från mig
    Hmm, nja... inte har jag varit otrogen med Tomten inte ;) Men... morgongymnastiken gav resultat så att säga... Håller tumme för dig!
  • Saftmedbulle
    Tabbs2 skrev 2011-12-19 09:15:05 följande:
    Men hjälp va kul saftobulle!!:) Jag kände det på mig:) Är inte alls avis o hoppas nu att den däringa tomten inte glömmer mig!!! Fortsätter hålla tummar att det ska gå bra!

Värsta plusvågen nu! Hoppas det kan hålla i sig ett par veckor till:)

Idag ska vi på återbesök hos läkaren o få reda på alla provsvar i utredningen...kan ju lugnt säga att min fantasi har hållt mig vaken i natt med en massa olika konstiga scenarior....
    Japp, jag ska hålla tummarna för att Tomten skvätter lite på dig med! Lycka till med läkarbesöket!
  • Saftmedbulle
    Together90 skrev 2011-12-19 10:13:10 följande:
    Asså min dumma läkare skulle hört av sig för 2 veckor sedan, har inte hört ett ljud från henne :(
    Kan inte du ringa?
  • Saftmedbulle
    FruW skrev 2011-12-19 19:33:23 följande:
    Hihi :) kanske kan låna ut hunden som tomte, han skvätter både här o där när vi är ute...
    Är inte tidelag olagligt?
  • Saftmedbulle
    FruW skrev 2011-12-20 08:49:04 följande:
    Nej inga symptom, förutom ruskigt dåligt tålamod o humör... Är inte så hoppfull över det här :(
    Oxå på skitdåligt humör, som tyvärr går ut över ungarna (är lärare) - skönt med jullov snart :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3