• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Happiest
    MCT79 skrev 2010-10-08 10:16:37 följande:
    Mimmi, tråkigt med mens... det borde vara din tur att få ett plus snart....

Sugarrush... jag blöder klart mindre... vilket förvirrar mig!! Jag borde blöda några dar till... testade inte i morse heller... ids inte... tar ett i morrn tänkte jag...  kram!!
    Är du från norrland? Ids inte... kändes väldigt norrländskt Har släkten i Piteå...
  • sugarrush

Pilgrimmen: HOPPAS du har rätt! Hade varit så kul om det stämde, att du känner så tidigt nu igen!

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-08 13:10:21 följande:

Pilgrimmen: HOPPAS du har rätt! Hade varit så kul om det stämde, att du känner så tidigt nu igen!

=) Gulle dig! Ja tyvär så hoppas jag kanske lite för mycket just nu =) Men det är ju hoppet som får en att fortsätta

Och jag hoppas innerligt din äl kommer igång snart. Men jag tror att den infinner sig fast lite senare bara, så håll ut tjejjen!
  • sugarrush

Ja det skulle inte förvåna mig.. hormonerna verkar inte försvinna i en handvändning så ägglossningen blir nog försenad, om det nu ens blir någon innan den första mensen.

Ja visst är det hoppet som får en att orka vidare. Hoppet måste vara större än rädslan för att misslyckas igen! Vi SKA lyckas!

• Pancakes

Jaaa, det ska ni! Vill se massa plus snart! Jag och Mallanis är väldigt ensamma som nyplussade i andra tråden. Vill ha dit er tjejer!!!

• MCT79
    Happiest skrev 2010-10-08 12:05:12 följande:
    Är du från norrland? Ids inte... kändes väldigt norrländskt Har släkten i Piteå...
    Hahah...näe... norduppland... men det finns mycket ord och uttal där som också är vanliga i norrland.. många placerar mig runt skellefteå... mig veterligen har jag aldrig varit där.. :)
  • MCT79

Tog ett test nu på em.... helvitt... så nu verkar jag vara på banan igen då.... tog en rosenrot... så nu kör vi... brösten helt oömma med...

Jakten på äl har börjat.....

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-10-08 14:17:19 följande:
    Tog ett test nu på em.... helvitt... så nu verkar jag vara på banan igen då.... tog en rosenrot... så nu kör vi... brösten helt oömma med...

Härlig inställning! Jäklar vilken kämpe du är! Heja heja! Du kan ju trösta dig med att du verkar ha lätt för att bli gravid i alla fall så om så så ska du ju på läkarbesöket så ni har ju alla förutsättningar för att lyckas nu!
  • Pancakes

Men gud vad knasigt jag skriver. Sorry, vet inte vad som hände! Hoppas du fattade vad jag menade i alla fall.Glad

• sofy
    MCT79 skrev 2010-10-08 14:17:19 följande:

Men jäkla skit då :( Dumma kropp! Men du har skön inställning så snart e ni där igen! De min läkare sa om mig o min man va att vi va ju väääldigt fertila (precis som ni verkar va?) men att de aldrig riktigt fäste.. Men de gjorde ju dock de sen o då går de vägen!! :) Alla mina MF va ju tidiga, som dina två senaste varit.. Så när de väl går, då gåår de!

Va på UL idag o lill-zlatan är 5,1 cm nu!! Sparkar hejvilt därinne haha.

Hejar på er allihop!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3