• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pilgrimmen

Sugarrush: Haha åh va nice! Jag pendlar mellan 28 och 30 juni så väldigt lika Men jag satte mig i mitten av datumena.

Och oroa dig inte tjejjen för att ha gamla rester kvar för hade du haft det hade kroppen inte blivit gravid. Det tror jag på iaf. Och var det inte någon mer här i tråden som hade kvar hcg i kroppen och ändå fick ägglossning?! Så det är ju ingen omöjlighet. Och ditt test ser ju starkare ut idag än va det gjorde igår, alltså på rätt väg

• Pilgrimmen

Jag måste även säga att det känns väldigt skönt att inte vara sist på listan, hehe

• sugarrush
    Pilgrimmen skrev 2010-10-19 20:26:09 följande:

Jag måste även säga att det känns väldigt skönt att inte vara sist på listan, hehe

Ja du jag vet ju inte riktigt heller vilket datum, det kommer säkert att ändras.
    Hihi, hoppas jag inte behöver vara sist på listan så länge till. Vi har ju några väldigt lovande BIM:are snart!
    Heja heja tjejer fler plus!
  • sofy
    Sugrrush och Pilgrimmen.. ni vet att de här e en tråd för de som hoppas på Plus va? ;) Ni har ju redan fått de så nu ere dags o kila över till andra tråden!! Se så.. komsi komsi ;)

Baby
  • Pancakes

Sugarrush och Pilgrimmen, hur går det för er? Antar att ni testat idag också? Håller tummarna för att det blir starkt!

• Pancakes
    Pilgrimmen skrev 2010-10-19 16:56:55 följande:
    Tänkte bara höra lite, hur är det med molvärk. Jag har ganska mycket men svag molvärk nästintill hela dagen, tror ni det tyder på något bra eller dåligt? Vad jag kan minnas så kände jag aldrig någon växtvärk vid mina mf. Och det är ju bra iaf
    Jag har haft molvärk till och från i fyra veckor nu. Ibland jättestarkt och sen försvinner det några dagar. Det hade jag inte heller förra gången jag var gravid och det slutade ju i missfall så jag ser det som ett bra tecken. Får dock svar på fredag om allt är som det ska eller inte.
  • sugarrush
    Pancakes skrev 2010-10-20 08:21:04 följande:
    Sugarrush och Pilgrimmen, hur går det för er? Antar att ni testat idag också? Håller tummarna för att det blir starkt!
    Asså, jo, men jag vettifan ifall jag är gravid alltså...
    Kolla på den tunna gravstickan, där ser strecket till och med svagare ut idag om du jämför med testen 18 oktober! Suuuuuuuuck! Jag fattar inget....................

• Muffe80

Är dagens test det tredje på översta bilden??

• sugarrush

Dagens test är alla tre på den översta bilden. Ett ÄL-test och två gravtest med olika fabrikat...
    Det där fabrikatet med den tunna stickan är det jag testat negativt med emellan missfallet och nu.
    Nu börjar jag tvivla och tänker att tänk om inte homonerna hade försvunnit efter missfallet, bara det att jag testade med ett så kasst test och TRODDE det var borta.

Det enda sättet att veta om man är gravid är ju då om man lyckas se att hormonerna ökar.... hmmm... Fan, jag vet inte om det ökar! Ser de ut att öka? Jag blir GALEN!

• Muffe80

Åh vad svårt. De breda ser ungefär lika starka ut, väl?
    Men de andra ser ju snövita ut? På kort i alla fall.... åh, vilken jobbig sits!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3