Go kväll tjejer!
Här kommer ett inlägg från psykopaten!
(OBS! Jag skämtar bara, men det förstod ni säkert)
Allvarligt - vad är det för idioter till kuratorer ni har fått träffa? Trodde att en kurator hade en lång utbildning o praktik bakom sig?? Visst, mkt är säkert bullshit på FL, men mkt är ju bra också! Tror inte dom själva har varit här inne om dom säger så. O det är väl som det mesta i livet, det gäller att tänka själv!
Sugar - södra sverige, är det typ skåne? Annars har jag en bra gyn här i Borås... Han är privat.Oavsett kan jag rekommendera alla att gå privat, tyvärr! Tycker jag har fått betydligt bättre hjälp privat, mkt mer förståelse o snabbare tider. Men min forskar-doktor är ju inte privat, men han är bra han med. =)
Vad jag har hört när det gäller att vänta efter mf är det mer för att lättare kunna bestämma tiden på graviditeten, jag menar vet man att man har haft en mens emellan är det ju lättare.. Sen kan jag tro att det kanske beror på hur tidigt/sent mf man har fått med. Men jag tror inte att man får mf bara för att man blev gravid för tidigt!
MCT - om du vill kan jag utmana dig att inte testa med äl?
Jag tyckte själv att det var ur-jobbigt att inte testa äl den första månaden, men nu är det ganska skönt. Jag vet ju ungefär när äl är, o har regelbunden mens, så ngra dagar hit eller dit.. Vi ser till att mysa "lagom" under äl-veckan, o annars när vi har lust.. Skönt att slippa analysera de där förb´de strecken tycker jag!
Men - jag är knäpp! Bim den 4 december, o vem tog ett gravtest i dag....! Alltså, jag vet ju att det är typ 100 år för tidigt, men kunde ändå inte låta bli. Otålig är bara förnamnet!
Jag var ju på zonterapi och akupunktur i går, hon gjorde vad hon kunde för att "sätta fart" på livmodern min,,, Dessutom sa hon till mig att köpa pumpafrön i en hälsokostbutik o låta sambon käka lite varje dag, typ på filen eller mackan. Ska tydligen öka livsdugligheterna på de små simmarna rejält! Ett litet tips om ni vill...
Tejj - nej jag är inte gravid! Med "dom små" menade jag spermierna. Tänker att blod är ju basiskt, o mina blödningar, även om dom är små, kanske försämrar förutsättningarna för spermierna att orka ända upp till ägget...
Jaja, nu ska jag packa, på fredag drar vi!!!!