• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

Hahaha MCT! Nu, efter några glas vin så ter sig det du skrev ÄNNU roligare än innan! Hohoho...

Jag gjorde ett ÄL-test (sticka) förut. Det blev klart stegring, inte positivt ännu men på god väg!
    Hoppas det kommer en fet linje imorrn eller i helgen!

P.S  Att valla skidor var fanimej bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv...!

• skruttnorpan
    MCT79 skrev 2010-12-30 18:55:14 följande:
    *asgarvar!!!!* När jag läste det mimmi skrev "O jättebra att ni fick både mugg o sked med... " så såg jag framför mig hur skruttnorpans sambo "matar musen"  ....  "eeen sked för mamma....."  "å eeeeen för pappa"

Nu ska jag ta min dragna fantasi och låta er vara ifred! HAHAHAHHAHA!!
    HAHAHAHAHAHAHA! Ja, kanske vore ett bra sätt att börja träna på inför kommande bebis, hahaha!! Men fatta min min på apoteket när hon frågade om det inte var säkrast att jag tog med mig några andra alternativ om inte sprutan skulle fungera!!
    (jag)-Eh...jo...det kanske vore bra...öh....det är en kompis som skickat mig och hon sa en spruta så...
    (apotekaren)- Joo, men ta de här för säkerhets skull, skeden fungerar myyycket bättre för vissa!
    (jag)-Eehe...OK, då tar jag skeden också, hrm...
    (apotekaren) -För du är säker på att det inte är en snorsug din väninna behöver?
    (jag)-Hmm, snorsug..??
    (apotekaren)-Ja, en sugbehållare med en slang som man suger ut kråkor ur näsan på barn...
    (jag)-Jag är GANSKA övertygad om att det skulle få fel effekt...sprutan blir bra! Och skeden...och koppen. Tack för hjälpen!
    Skulle kunnat bli en GRYM fars!!
    sugarrush skrev 2010-12-30 22:50:11 följande:
    Hahaha MCT! Nu, efter några glas vin så ter sig det du skrev ÄNNU roligare än innan! Hohoho...

Jag gjorde ett ÄL-test (sticka) förut. Det blev klart stegring, inte positivt ännu men på god väg!
    Hoppas det kommer en fet linje imorrn eller i helgen!

P.S  Att valla skidor var fanimej bland det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv...!

Skönt med stegring! Då kan du snart skrida till handling! Gud vad härligt! Glöm inte att skedar finns att hämt apå apoteket om du skulle vara trött någon dag...Tungan ute
    Kan hålla med dig i skidvallningen! Därför köpte jag vallningsfria. Dom glider ju inte lika bra, men ska man inte tävla på dem så kände jag att jag lika gärna kan jobba lite hårdare på att få glid i spåret på dem hellre än att behöva bry mig om valla...e lite lat på den fronten...

Mimmi: Ja, på ett sätt är det väl bra att man inte har litet än...men på något vis så tror jaginte att du är i riskgruppen för att utsätta ett barn för felaktiga alkoholvanor...i och med att du reagerade på mannen utanför systemet med att tycka synd om barnen till missbrukare så känns det som att dina små kommer gå safe!

Snart är det bubbel och raketer tjejer! Slappna av och njut av kvällen, oavsett om det är med alkoholfritt eller real stuff...
    Hur gör ni som nyligen haft ÄL, går ni på hård- eller mjukbubbel?? 

• FruW

MCT - jag delar helt klart din dragna fantasi, hahaha! (Ursäkta snuttskorpan, men det här är såå kul! Du ska se att ni kommer få ett riktigt fint plus som belöning för det här!)

Gott nytt år till alla fina tjejer i tråden! Nästa år, det är då det kommer hända, då kommer vi få våra fina plus, våra graviditetskrämpor i våra magar, o förhoppningsvis hinner flera av oss också med att få våra små innan nästa år rinner ut..

• FruW

Ursäkta, men hahahahahaha!! Snutt -  det här blir bara bättre! Beundrar dig för att du kunde hålla masken!! Var sambon din med på apoteket? Hur reagerade han? Hade det hänt mig hade jag nog börjat gapskratta.. Tack vännen för att du delar med dig!!

• sugarrush

Sjukt roligt snuttskorpan!!! Har suttit här och skrattat högt, sambon frågade vad det var jag kollade på datorn...

• sugarrush

Gott nytt år på er alla fina tjejer i tråden! 
    Hoppas ni får en riktigt kul kväll!
    Passa på att njuta av bubblorna, för förmodligen är det sista nyårschampagnen på ett tag framöver....
    Skål

• MCT79

Gott nytt år på er!! I morgon bitti tänker jag testa!! Bim-2 då! *HOPPAS*  Vore ju ett kanonsätt att starta året på eller hur!!!

Hoppas ni får en fantastisk kväll med vad ni nu ska göra! Kramar!

• skruttnorpan
    FruW skrev 2010-12-31 10:04:42 följande:
    Ursäkta, men hahahahahaha!! Snutt -  det här blir bara bättre! Beundrar dig för att du kunde hålla masken!! Var sambon din med på apoteket? Hur reagerade han? Hade det hänt mig hade jag nog börjat gapskratta.. Tack vännen för att du delar med dig!!

Hehe, nä- han var inte med...som tur är!!! Tror inte att han hade kunnat hålla masken vid förslaget om snorsugen i alla fall...Men, som sagt....har nog ALDRIG skrattat så mycket tillsammans med killen som vi gjorde i går! Om det inte blir + denna gången så kommer vi i alla fall ha något riktigt kul att minnasSkrattande

GOTT NYTT, alla fina! Hoppas ni får en toppenkväll med god mat, goda vänner, lagom salongsberusning och fina fyrverkerier!
    Hoppas man får vakna upp till att du plusat också, MCT!

Stor kram på er alla!

• FruW

Snuttskorpan - jag kan se dig o sambon om 18 år på första barnets studentskiva, eller ännu längre fram, t ex bröllop, o ska hålla ett tal.. Kära XX, du ska veta vad mamma och jag kämpade för att få dig. Till slut hade vi  inget annat råd än att försöka med en snorsug, inte ens skeden och koppen fungerade... hahaha.. Eller, kanske inte! Tror ni kommer få ett fint plus, efter det här borde ni kvalificerat er tillräckligt för bästa kämparpriset!

MCT heja heja, tror på fint plus för dig snart!!

Stor nyårskram till världens bästa FL-tjejer

Happiness - tack det samma!! =)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3