FruW skrev 2010-12-28 14:44:15 följande:
Nu har jag testat, dumt, jag vet! Men va inne i stan en sväng, o har varit sur som en ättika, o spänd på något konstigt sätt i magen, så jag tänkte.. Men nej.. Snövitt test, så klart! Dumma mig, varför skulle det va ngt annat liksom

Blä! Bim är ju den 1/1 så det kan kanske finnas en mikroskopisk chans till ngt annat, men jag tror inte det tyvärr..
Men TJEJEN! Det finns mer än en mikroskopisk chans! Det är fortfarande tidigt att testa juh. Vänta med testandet till BIM nu och unnan dig något fint på rean under tiden! Förstår att du måste känna dig jättelessen och besviken just nu! Men det är inte många dagar kvar tills du kan få veta mer säkert hur det ligger till...STOR KRAM!
sugarrush skrev 2010-12-28 13:55:04 följande:
Jag och sambon ska nu ÄNTLIGEN planera årets fjällenresa! Det blir i påsk, och jag längtar redan!
Jag har skjutit upp planeringen av fjällen hela tiden för att jag har tänkt att OM jag blir gravid vågar jag inte åka utför... men ni har vi ju fått längdskidor av den snälla tomten så då kan man ju göra något sånt om man inte kan/vill åka i backarna i påsk!
Fasen vad GÖTT det ska bli!

Känner igen tankarna...har också dragit mig för att planera in saker och tacka ja till olika jobb mm för att jag har hoppats på att jag ska vara gravid så långt fram...har lagt ner sånt nu...nu bokar jag på och tänker att jag får boka av om jag skulle vara "för gravid" för det när den dagen kommer.
Jag klurar lite på en sak...är någon av er bra på det här med ÄL-tester?
Om jag inte hade haft ÄL-stickor så hade jag varit BOMBSÄKER på att jag hade ÄL nu. Har sånna där flytningar man kan hålla mellan fingrarna, ömma bröst och öm tjejmage, men teststräcket på stickan är fortf svagare än teststräcket...brukar ni få symtom på ÄL innan testet visar något? Kan det annars betyda att jag inte har någon ÄL denna månad?? Hoppas på ett starkt streck imorrn, men tycker det är lite skumt...