• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

Jag skulle testat, skruttnorpan. Du har ju inget att förlora, liksom.

• MCT79

Allvarligt skruttnorpan.... om din sambo är med på det så skulle jag köra på det. Hellre det än könsherpes! Vad är det man säger...

"I krig, kärlek och barnatillverkning är allt tillåtet!"  Cool  GO FOR IT!

• skruttnorpan

Tjejer, TACK FÖR ATT NI FINNS! Kommer faktiskt göra ett försök. Var lite lätt hysterisk i morse efter en natt utan sömn, men nu när alla hjärnspöken börjar blekna och jag är lite mer mig själv så känns det som en ganska rolig idé igen faktiskt Tungan ute Snacka om nåt att berätta för barnen, haha...(eller inte)

• sugarrush

Hahaha, det låter grymt skruttnorpan.
    Tanken slog mig också faktiskt igår, när jag läste om det.
    Jag tror till och med att det finns olika modeller av sprutmojänger på apoteket, med olika innehållsmängd.
    Så schas, iväg till apoteket.
    Vi andra sitter hemma och håller tummarna (och väntar spänt på en rapport om hur det gick )

• sugarrush
    sugarrush skrev 2010-12-30 10:05:36 följande:
    Alltså tanken att du kanske kunde prova det, när jag läste om din mans könsherpes...

Själva har vi inte det problemet, snarare att vi båda är så sjukt trötta på kvällarna att vi typ måste sexa i sömnen.. som vi gjorde igår. Herregud vad trött jag var! Helt otroligt att han ens fick upp den i det tillståndet
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-12-30 10:05:36 följande:
    Hahaha, det låter grymt skruttnorpan.
    Jag tror till och med att det finns olika modeller av sprutmojänger på apoteket, med olika innehållsmängd.
    Så schas, iväg till apoteket.
    Vi andra sitter hemma och håller tummarna (och väntar spänt på en rapport om hur det gick )
    Absolut en rapport sen! ;) Skruttnorpan kanske kan göra en "do-it-yourself" instruktion och lägga ut på youtube!!

Eller inte när jag tänker efter.......   Skrattande
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-12-30 10:07:34 följande:
    Alltså tanken att du kanske kunde prova det, när jag läste om din mans könsherpes...

Själva har vi inte det problemet, snarare att vi båda är så sjukt trötta på kvällarna att vi typ måste sexa i sömnen.. som vi gjorde igår. Herregud vad trött jag var! Helt otroligt att han ens fick upp den i det tillståndet
    Känner igen det där... man är såååååå trött... sambon reaktion nångång har varit (han har varit pigg och jag sjukt trött)  "jamen du behöver bara ligga där!"   Hahahah!! Typ väck mig när du är klar då. ;)
  • MCT79
    Mjaaw skrev 2010-12-29 21:50:30 följande:
    Hej tjejer, är tillbaka i Sverige efter en lång och väldigt tröttsam resa ( otroligt kallt här!) Och min mens behagade sig att komma idag för en liten stund senObestämd

Så jag kommer nog hålla mig borta ett litet tag nu ifrån tråden då jag inte har sambon i närheten av mig i några månader framåt, hoppas dom som inte plussat, ska ha kunnat plussat innan jag är tillbaka.

Kram, Jasmin
    Oj hade missat ditt inlägg.... gud vad tråkig! Det måste kännas ännu tyngre när ni nu inte kommer ses på så länge... tusen kramar mjaaw!!! Jag kommer sakna dig! Men du vet var tråden finns när du kommer tillbaka!
  • FruW

YouTube!! YouTube!! YouTube!! YouTube!! YouTube!! YouTube!! YouTube!! YouTube!! Flört

• FruW

Mjaw - tråkigt att höra, hoppas du snart är här i tråden igen!! kram till dig

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3