• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    FruW skrev 2010-12-31 13:17:09 följande:

Snuttskorpan - jag kan se dig o sambon om 18 år på första barnets studentskiva, eller ännu längre fram, t ex bröllop, o ska hålla ett tal.. Kära XX, du ska veta vad mamma och jag kämpade för att få dig. Till slut hade vi  inget annat råd än att försöka med en snorsug, inte ens skeden och koppen fungerade... hahaha.. Eller, kanske inte! Tror ni kommer få ett fint plus, efter det här borde ni kvalificerat er tillräckligt för bästa kämparpriset!

MCT heja heja, tror på fint plus för dig snart!!

Stor nyårskram till världens bästa FL-tjejer

Happiness - tack det samma!! =)

Hahahhhahaha!!! Underbar bröllopstal om inte annat!!!
  • skruttnorpan
    FruW skrev 2010-12-31 13:17:09 följande:

Snuttskorpan - jag kan se dig o sambon om 18 år på första barnets studentskiva, eller ännu längre fram, t ex bröllop, o ska hålla ett tal.. Kära XX, du ska veta vad mamma och jag kämpade för att få dig. Till slut hade vi  inget annat råd än att försöka med en snorsug, inte ens skeden och koppen fungerade... hahaha.. Eller, kanske inte! Tror ni kommer få ett fint plus, efter det här borde ni kvalificerat er tillräckligt för bästa kämparpriset!

MCT heja heja, tror på fint plus för dig snart!!

Stor nyårskram till världens bästa FL-tjejer

Happiness - tack det samma!! =)

Hahaha, jaa du...kanske vore nåt! Då kvalar vi inte bara till bästa kämpar-kategorin utan även till mest pinsamma föräldraparet ocksåTungan ute Fast...för att testa snorsugen så måste det gå ett tag till...det är liksom nästa nivå, höjden av desperation när man har tömt apotekets lager av gratis sprutor, koppar och skedarSkrattande

SKÅL på er, töser! Nu gör vi massa 2011-bebisar!!

kram

• MCT79
    Gråter jag tror jag har börjat blöda....redan.  Men åååååååhhhhh!!!
  • sugarrush

Men du, det kan ju vara en nidis, om blödningen nu kommer flera dagar för tidigt.. Jag hoppas att så är fallet, håller alla tummar och tår jag har för dig!
    *kram*

• MCT79

Googlade på nidblödningar som besatt när jag upptäckte det men det verkar som de kommer lite tidigare.. jag vet inte...
    Utslag på ältest 20 och 21 dec... så äl troligen 22 dec. Iofs... kan stämma kanske...

• sugarrush

Jag fick min nidis dag 12 efter äl tror jag, när jag blev gravid för andra gången... så den kan komma sent!

• sugarrush

Det är ju bara 9 dagar då MCT! Kan ju absolut vara en nidis!

• MCT79

Jahaja, testade tokvitt i morse... bim-2 tror jag.

*grrr* Jag känner mig fortfarande gravid ju...

• skruttnorpan
    MCT79 skrev 2011-01-01 09:43:48 följande:
    Jahaja, testade tokvitt i morse... bim-2 tror jag.

*grrr* Jag känner mig fortfarande gravid ju...
    F-N, vad synd! Men det är inte kört än! Har du fortsatt blöda??Hoppas fortfarande för dig!
    Stor kram!

Någon mer än jag som drack mer än planerat igår? Självklart var det en oväntad mage på festen, så jag kom nog lite ur balans...hör och häpna så var det en 38årig kvinna gravid för första gången som bara blivt på smällen DIREKT, uuuutan problem...var i 6e månaden nu och allt hade bara flytit på. Tänk att det kan vara så himla olika för folk!!
  • MCT79

Näe jag blöder inget alls sen det där pyttelilla som kom igår.. och det var mer brunt än rött..mer slem..(ursäkta.hoppas ingen mår illa idag. ;)  ) Men i aug och sept plussade jag bim-2 så... detär nog kört är jag rädd. Så nu vet jag att jag inte kan lita på ilningarna som gravsymtom heller... tidigare har jag ju haft det bara när jag plussat...*gah*

När här var det väldigt lugnt igår.. inte en droppe! =) Jobbigt med oväntade magar... kul för henne att det gick så smidigt.. men vi då? =)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3