• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • pixerpie

MCT, kramar i massor! Det är INTE rättvisst!! Hur gick det med hästen? Kan du få ta den på foder nu istället??

Leava- helt otroligt hur fertila du och din man är!! Suck, vi är verkligen inga "frögurkor" här hemma...

Mimmi, vad tror du om mitt svar om bröllopet då folk frågar om barn?? Är ju en helt logiskt tanke att man "vill ta det i rätt ordning"!!! 

EGO!
     Om nu bara mensf-n kunde komma igång så jag kunde börja med pergo igen.. Eller kanske jag ska ta ett test... Kommer snart att "upptäcka" ommin väns IVF fungerade... Vi ska snart på after-work... Väntar att ta ett eget test, vill stanna i illusionen om att kanske,kanske... Och har det lytckats för dem känns det surt att veta att det är  def kört för mig om jag testar negativr!!

Ha en trevlig kväll!!

• FruW

Pixan, bra förslag tycker jag, tack, men vi är inte så traditionella av oss..

Tycker du ska vänta till i morgon med att testa, blir det neg så kan du iaf leva lite på hoppet i kväll o ha roligt, istället för att bara ledsen över ett negativt test.. Hoppas du får en kul kväll!! Kram

• Bellas7

Pixan hmm du inte ta test? Ska du dricka vin, jag ska med på after Work idag och vet liksom inte om jag ska dricka eller inte. Jag har ingen mer flytning utan allt verkar bra just nu.

Jag går ju på Hormonbehandling och sprutar till mig ägg så får för det mesta toppchanser sen att det tar sig Haha ja du såg mitt schema innan. Men nån gång undrar man ju om man snällt kunde ta sig till vecka 12 med ett levande foster hmm det sliter som fasen på kroppen detta och mitt psyke.. Tankar hela tiden hmm ska testen visa negativa i morgon, blödning på g( vågar knappt gå på toa) och sen det värsta vul. Ska de se något ?? Lever det ??? Rätt storlek ???
    Ja just nu koncentrerar jag mig på att testet ska fortfarande vara positiva i morgon annars nytt mf.

Hmm jag e sugen på vin Kramis

• Bellas7

Ligger i sängen och deppar, ska iväg snart är inte sugen, magen är svullen som den brukar vara vid mens och har lite mensvärk. Har inte fler bruna flytningar än iallafall.

Hmm ska jag dricka vin eller inte?? Känslan att det ändå går åt helvete finns där ju

• MCT79
    pixerpie skrev 2011-03-25 16:49:00 följande:
    MCT, kramar i massor! Det är INTE rättvisst!! Hur gick det med hästen? Kan du få ta den på foder nu istället??

Leava- helt otroligt hur fertila du och din man är!! Suck, vi är verkligen inga "frögurkor" här hemma...

Mimmi, vad tror du om mitt svar om bröllopet då folk frågar om barn?? Är ju en helt logiskt tanke att man "vill ta det i rätt ordning"!!! 

EGO!
     Om nu bara mensf-n kunde komma igång så jag kunde börja med pergo igen.. Eller kanske jag ska ta ett test... Kommer snart att "upptäcka" ommin väns IVF fungerade... Vi ska snart på after-work... Väntar att ta ett eget test, vill stanna i illusionen om att kanske,kanske... Och har det lytckats för dem känns det surt att veta att det är  def kört för mig om jag testar negativr!!

Ha en trevlig kväll!!
    Nej jag la ju ner hästgrejen... ångrar det lite nu men jag kunde ju inte veta.... Hästen är såld, jag kollade efter annonsen men jag kanske ska sätta upp lappar om att vara medryttare om inte annat...

Ang ditt test så hade jag nog väntat en kväll... drick måttligt i fall att.. men skulle din kompis inte röra alkohol så kanske det är mindre jobbigt för dig än om du precis testat negativt innan...?
    det gick åt skogen...igen.
  • Bellas7

Mm ja jag vet, klart det ska men som sagt du vet själv. Orkar man en gång till...

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-03-25 18:17:13 följande:
    Mm ja jag vet, klart det ska men som sagt du vet själv. Orkar man en gång till...
    Jo,...det gör vi... så många gånger det krävs..
    det gick åt skogen...igen.
  • pixerpie

Testade inget... Och vännen var inte gravid, hon drack iaf- blev faktiskt lite ledsen för ´deras skull!! Drack 1 1/2 glas vin jag också... få se om mensen kommer...
    Är så skönt att ha er att "bolla" med!!

Nä, mimmi jag menar inte att ni ska vänta, men andra kan ju tror det!! Fattar du har jag menar!!

Synd med hästen MCT... men du hittar nog en kul häst snart...

Nej, leava... Denna gång får det inte gå åt helvete!!

Nähä... nu väntar sängen och mannen...

• Bellas7

Blev en öl sen två glas vatten för mig, är skit trött vill hem o sova. Har inte haft mer bruna flytningar känns bra :)

Spännande att vakna i morgon och se om testen har blivit starkare :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3