• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissT

Tack för svaret tjejer

Pixan jag håller tummarna stenhårt för dig. Hoppas hoppas det blir starkare i morgon

• FruW

Spännande pixan!! Håller tummarna för dig!!

• pixerpie

F-n, att inget kan få vara lätt någon gång... I morse var det negativt... Fattar inget, lika förvirrad som förra månaden- då var det ju också såhär. Svagt positivt ena dagen och dagen efter inget....
    Borde väl inte bli för vånad.... Nu, bara vänta in blödning!

• SoMa72
    pixerpie skrev 2011-03-30 21:03:37 följande:
    Nja... Inget grattis än!! Håll bara dina tummar och hoppas...
    Kanske, kanske... Ska testa imorgon igen..
    KRAM!!
    Jag håller också tummarna! Har du hunnit testa än?

KRAM {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • pixerpie
    SoMa72 skrev 2011-03-31 08:59:36 följande:
    Jag håller också tummarna! Har du hunnit testa än?

KRAM {#emotions_dlg.flower}
    Ja... Och det var inget! Är väl bara att vänta och se... Men känns skumt att jag fått två positiva, ett denna och ett förra månaden och sedan dagen efter negativt... Jag har aldrig fått spökstreck förut? Så vad är detta två cp-test av fyra??

Hur mår du då??
  • Bellas7

Pixan har du testat med andra tester ? Fast jag fick gravid 1-2 på digitaltest i lördags och tydligt plus på testlagrets flera tester. Så kunde man knappt se något på billiga tester. Så det kan vara fel på dina tester och du är gravid. Hoppas hoppas att det blir ett tydligt streck. Kram

• pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-03-31 09:31:20 följande:
    Pixan har du testat med andra tester ? Fast jag fick gravid 1-2 på digitaltest i lördags och tydligt plus på testlagrets flera tester. Så kunde man knappt se något på billiga tester. Så det kan vara fel på dina tester och du är gravid. Hoppas hoppas att det blir ett tydligt streck. Kram
    Tack för att du ger mig lite hopp!!! Men billiga tester har alltid funkat för mig förut... Men jag har nog ett apotekets testa tidigt, kollar med det ikväll!!
    KRAM!
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-03-31 09:10:45 följande:
    Ja... Och det var inget! Är väl bara att vänta och se... Men känns skumt att jag fått två positiva, ett denna och ett förra månaden och sedan dagen efter negativt... Jag har aldrig fått spökstreck förut? Så vad är detta två cp-test av fyra??

Hur mår du då??
    Jag hoppas att det dyker upp ett plus och ingen mens oavsett negativt test idag, den evige optimisten!

Har väl mått bättre, men jag ska absolut inte klaga, för jag tänker på andra (i den här tråden) som mår så mkt värre Hjärta och då är mitt ingenting i jämförelse....
    Är däremot riktigt nervös inför morgondagens besök hos gyn, tänk om äggstockarna pajat ihop totalt eller att allt inte är ute o jag måste skrapas osv, osv... Men vad f-n, nu är det bara att utredas och hoppas på att det löser sig så snart det bara är möjligt!
    ♥ ♥ ♥
  • pixerpie
    SoMa72 skrev 2011-03-31 09:56:25 följande:
    Jag hoppas att det dyker upp ett plus och ingen mens oavsett negativt test idag, den evige optimisten!

Har väl mått bättre, men jag ska absolut inte klaga, för jag tänker på andra (i den här tråden) som mår så mkt värre Hjärta och då är mitt ingenting i jämförelse....
    Är däremot riktigt nervös inför morgondagens besök hos gyn, tänk om äggstockarna pajat ihop totalt eller att allt inte är ute o jag måste skrapas osv, osv... Men vad f-n, nu är det bara att utredas och hoppas på att det löser sig så snart det bara är möjligt!
    Ja det är väl så... det finns alltid de som har det värre... Skönt att du är optimist!! Det försöker jag också vara...
    Hoppas ditt besök imorgon går bra! Det är klart det kommer lösa sig på något sett, och varje månad är vi ju en bit närmare...
    Kram och ha en fin dag!
    Vi ska på pick-nick till stallet!! Dax att klä sig nu!!
  • MissT
    pixerpie skrev 2011-03-31 08:55:44 följande:
    F-n, att inget kan få vara lätt någon gång... I morse var det negativt... Fattar inget, lika förvirrad som förra månaden- då var det ju också såhär. Svagt positivt ena dagen och dagen efter inget....
    Borde väl inte bli för vånad.... Nu, bara vänta in blödning!
    Vad tråkigt och konstigt men som andra skriver så kan det ju bero på testen. Kanske även kan bero på att det inte var tillräckligt koncentrerat.... Håller tummarna för att det är så, så att du snart får se ett starkare och tydligare plus.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3