pixerpie skrev 2011-03-27 10:50:37 följande:
Rosen- Visst känner jag också så ibland... önskar man kunde vara så stark att säga- nä, jag skiter i det! Men man dör en liten bit med varje mf... Och vette sjutton hur man kommer känna nästa gång, tror jag kommer vara konstant oroligt tills barnen kommit ut... Min första graviditet fick jag ju iaf vara naivt blåögd, och är så tacksam´för en bra erfarenhet av den- sen hade jag/ vi en helvetiskt förlossning- så vet inte om jag vågar gå igenom det en gång till heller... Det kanske inte är meningen att vi ska ha fler barn- känns det ibland samtidigt så är det ju så fantastiskt underbart med barn och det gör ju att man orkar kämpa vidare...
MCT- hoppas nu det kan gå så bra det kan utifrån omständigheterna för dig idag... Jag vill inte byta- ord finns inte... Det är så orättvisst!!
Leava... F-n, f-n, f-n... Det är ORÄTTVISST!!! Det ska inte kunna vara möjligt!!!
MissT, hoppas din kropp kommer igång nu!! Ja, ett barn 2011 hoppas jag med på... Men det blir nog 2012...
Ego! Mina egna bekymmre känns små jämfört med era! Testade negativt igår... Hade verkligen hoppats på något eftersom det var dag 35, men icke... Min teori just nu är att min äl kom mycket senare p g a pergon... enligt vul dag 16 var ju äggen små... Så kanske dag 22-23 var de stora att släppa... Bara att vänta som vanligt och försöka vara realist och fatta att mensen kommer p g a negativt test!!
KRAMAR!!
Tack

Jag hoppas på det jag med. Har mensvärk men blöder i stort sett ingenting. Hoppas dock att jag kan räkna det som mens så jag kan börja med pergo på onsdag. Ska ringa gyn i morgon så får jag se vad de säger. Tror inte att jag hinner få någon bebis i år men jag hoppas såklart att chansen och möjligheten finns.
Får se nu hur pergon påverkar mig, det borde inte bli värre än nu. Min senaste ÄL som jag vet att jag hade var i slutet av okt förra året. Vad jag vet hade jag ingen nu innan denna mens/blödning/eller vad det är kom.
Förstår om det känns hopplöst men hoppet är inte ute än för dig i o m sen ÄL. Håller tummarna för dig!
De gånger jag har lyckats bli gravid har jag haft en cykel på mellan 39-45dagar.