• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

10 timmar efter första dosen... Allt kvar, anmäld till operation nu för skrapning... :((

• MissT
    MCT79 skrev 2011-03-29 18:20:43 följande:
    10 timmar efter första dosen... Allt kvar, anmäld till operation nu för skrapning... :((
    Åhhh vad trist och jobbigt att det blir så långdraget
    Du finns i mina tankar. Stor kram till dig
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-03-29 18:20:43 följande:
    Fan MCT, vad jobbigt. Stackare!
    När ska du in på operation?
    Fjärde gången gillt?
  • MCT79

Tjugo i sju sa dom två timmar... Nått akutsnitt som kom precis.. Vi får se!

• Dag och natt

Hoppas det blir så snart som möjligt då. Jag antar att du får åka hem efter det så du inte behöver ligga kvar över natten, om du mår bra och så?

• sugarrush

MCT, jag beklagar att cytotecen inte funkade.
    Men du, jag har själv faktiskt enbart positiva erfarenheter från skrapning.
    Ingen lång blödning efteråt, ingen stark smärta eller så. Och jäkligt skönt att vara sövd och slippa vara med om att det kommer ut.

Tänker på dig och hoppas det går bra nu.

Fjärde gången gillt?
  • FruW

Usch MCT din stackare! Men kanske bra ändå med skrapning, då får du ju ut allt med en gång.. Stor stor kram!!

Leaeva hur mår du??

• Bellas7

Jodå jag är back, inte så långt nere som jag trodde utan efter ha pratat med läkaren i går kändes som att det kanske finns lite ork kvar. Så jag har börjat på en ny behandling där jag äter extra hormontabletter tre gånger om dagen för att få bättre slemhinna så kanske finns bättre chans att ägget stannar längre. Och nya fina hormonsprutor i magen, ska dit på fredag för att kolla vul känns så konstigt att börja på nytt när jag fortfarande blöder som f-n. Men men just nu är jag liksom ändå nere i skiten och känslan finns visst det kommer bli positivt sen skiter det sig ändå. Så nu denna månad tänker jag fan inte ens testa utan bara vänta in blödningen. Sen har vi bestämt att vi lägger ner verksamheten tills efter sommaren,

MCT Jag har skrapats tre gånger och har faktist inte haft mer än som en vanlig mens knappt det efteråt, plus att vissa läkare säger att det är väldigt lätt bli gravid efter en skrapning. Så hoppas hoppas för din skull gumman Kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3