• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Tack gulliga ni... uppdaterar när jag orkar sen...

Here we go...

det gick åt skogen...igen.
  • Pancakes

MCT, lycka till! Det kommer gå jättebra och snart är det över och du kan blicka framåt. Stor kram!

• sugarrush

MCT du finns i mina tankar! Stor kram!

• Bellas7

MCT Du klarar detta bra gumman. Tänker på dig

jag själv har nog fasen inte upplevt en sån hemsk blödning, kramper innan och jag är ju kung på missfall nu. I går kom en stor klump ut i toastolen och jag blöder sjukt mycket.  Tre timmar gråtande på toan där jag ber min sambo att hitta en annan som kan ge han barn.

pratade med min läkare och hon tyckte det lät bra att jag blöde mycket då var i allafall slemhinnan fin så hon.... iallafall jag ska på behandlingen igen direkt och dit på fre för vul, Jag sa att jag inte orkade mer men hon var så j...la positiv så jag tänkte en gång till kanske. Jag ska börja men extra kvinnliga hormoner oxå denna gång för att få fram en bättre slemhinna. ush ja vi får väl se vad orken räcker till

• FruW

Stor kram leaeva! Vet hur du känner, men glöm inte att det är DIG sambon vill ha barn med, ingen annan!!

• MCT79

Blir galen. Tredje dosen cytotec för en kvart sen. Lite koagler vid kl. 13 annars ingenting.... Trött jag blir!

• MissT

Tänker på er MCT och leaeva Hjärta
    Ta hand om er!

• sugarrush
    MCT79 skrev 2011-03-29 16:05:19 följande:
    Blir galen. Tredje dosen cytotec för en kvart sen. Lite koagler vid kl. 13 annars ingenting.... Trött jag blir!
    Vad jobbigt! Jag tror jag körde två när jag haft mitt ma (men ångrade efteråt att jag inte propsade på mer, då hade det nog blött ut snabbare...) Hoppas verkligen att det kommer igång snart!
    Åh gumman, jag har tänkt på dig hela dagen! Hjärta
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3