• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Usch pixan va jobbigt!! Stor stor kram till dig!

• FruW

Rosen samma här, vänta vänta, men för min del har jag inte mkt hopp då mina blödningar är tillbaka..

Samtidigt känner jag lite att just nu gör det inte så mkt, då är jag inte så höggravid på bröllopet, om det skulle hålla i sig menar jag..

Sambon hade berättat för sin grupp på jobbet nu om våra försök att få barn, mfen mm.. Han hade fått stöd l förståelse, skönt! Dessutom hade 2 andra kollegor berättat liknande historier, så "skönt" att man inte är själv.. Jag har sagt till sambon att det är ok att han berättar, dock kände jag mig lite utelämnad när jag fick reda på det.. Jaja..

SoMa, jag tror hon nog har blivit avstängd...

• pixerpie

Tack Mimmi! Hur är det med dig?

Hur går det för  er andra? MCT, allt väl?

SoMa, grattis! Nästa födelsedag ska du som någon annan skrev fira med en bäbis!! Det är du värd! Och alla vi andra också, som vi kämpar och längtar!! Tidig senvinter/ vår 2012- då är det vår tur!!! Det bestämmer jag ( eller som tre-åringen säger b-m-er!)

• MCT79

Pixan fasen vad jobbigt!! Skärpning kroppen!

Med mig är det okej! Trägen vinner om man säger så! Hahha! Hoppas på mens så man kan räkna ner till ägglossning snart!

• SoMa72

Ja, vi är alla värda en bebbe snart...

Har nån av er testat progesterall? Beställde en tub idag. Har dessutom redan fått ont i brösten o har svag molvärk, lite väl tidigt va?! Knaskropp!

Kram

• pixerpie

Ja, MCT... skärpning kroppen... Och hoppas du snart är i en normal cykel med äl och allt. Du skulle få medicinerar mot dina sködkörtelvärden nu, eller? Levaxin?

Knaskroppar, är vi trötta på nu, SoMa. Kan vi inte bara få vara plus utan strul?? Har funderat på någon progesteronkräm jag med... Men vågar inte självmedicinera, gjorde ju det och sen har kroppen fått knas... Iof har det ju blivit lika mycket knas mha läkarns medicin också... Varför kan det inte få vara enkelt??

• MissT

pixan - vad trist och frustrerande......hoppas att mensen eller ännu bättre ett plus dyker upp snart.

Rosen - jag det är underbart med vår Hoppas att veckorna går fort och att mensen inte dyker upp utan att du får ett plus i stället.

MCT - trevlig åktur

Önskar er alla en riktigt mysig och trevlig söndagkväll!
    Som flera av er andra skriver så ska det vara/bli våran tur snart!

• pixerpie

Tack MissT, såg du svarat i vår andra tråd med! Ja,ett plus skulle ju inte vara fel, ha-ha!! Hur mår du av pergon då?

Ha en skön kväll, nu lite tv sedan sängen...

• SoMa72

Pixan, hoppas din kropp kommer igen å det snaraste, ifall det nu inte dyker upp ett plus förstås! Hur självmedicinerade du förresten?

• Bellas7

Hej alla :) grattis SoMa 39 wow ;)
    Jag tog äl sprutan idag så är oxå på nedräkning, BARA 14 dagar till bim.

Kan någon puffa ner listan för det e nog rätt lika på alla tror jag.

Pixan vad tråkigt att kroppen inte sköter sig fy fy fy

Vi har idag handlat Barnkläder till fyra nyfödda som vi ska beta av i veckan och jag mår dåligt när jag ser hur det kryper i kroppen på sambon för han vill så gärna ju. Men kanske en julklapp ?? Hoppas kan man ju alltid.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3