• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

Puffar ner tråden lite :)
    Soffy har har det gått?
    Mimmi har dy testat såg ju att du har bim i morgon . spännande :)

SoMa och Meh84 vi ligger ju alla tre efter varandra så ska bli spännande när ska ni börja testa? Jag kan ju tidigast testa tio dagar efter ägglossningssprutan så nästa ons el torsdag. Jag har aldrig fått positivt innan bim-4 så det lär väl bli den 19 nåt jag kan börja hoppas på ett streck :)

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - SoMa72 (1:a försöket efter mf nr 3)
    23 april -  Leaeva (3 mf och ett x)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)
    26-27 april - MissT (MA dec-10)

BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79

• FruW

Nej, inte testat än, funderade på det i morse, men var för trött.. Så jag väntar nog ett tag, har inga större förhoppningar om ett plus sen här månaden. Fick ju tillbaka mina spottings, o har inga gravsymptom..

Så, gör nog er andra sällskap i maj!

Hur har det gått för Soffy??

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-13 11:38:10 följande:
    Puffar ner tråden lite :)
    Soffy har har det gått?
    Mimmi har dy testat såg ju att du har bim i morgon . spännande :)

SoMa och Meh84 vi ligger ju alla tre efter varandra så ska bli spännande när ska ni börja testa? Jag kan ju tidigast testa tio dagar efter ägglossningssprutan så nästa ons el torsdag. Jag har aldrig fått positivt innan bim-4 så det lär väl bli den 19 nåt jag kan börja hoppas på ett streck :)

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - SoMa72 (1:a försöket efter mf nr 3)
    23 april -  Leaeva (3 mf och ett x)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)
    26-27 april - MissT (MA dec-10)

BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    Jag vet inte riktigt när jag ska börja våga testa? Har ju inte fått plus före BIM ändå, bortsett fr förra månaden, tror det blev plus på BIM-1/-2... Obestämd Helst skulle jag vilja testa på en gång, men jag vet att det är galet tidigt Foten i munnen Vi kan ju testa på samma dag alla tre annars? Skrattande Vad tycker ni?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-04-13 11:59:48 följande:
    Nej, inte testat än, funderade på det i morse, men var för trött.. Så jag väntar nog ett tag, har inga större förhoppningar om ett plus sen här månaden. Fick ju tillbaka mina spottings, o har inga gravsymptom..

Så, gör nog er andra sällskap i maj!

Hur har det gått för Soffy??
    Men tänk om du är gravid trots spottings och uteblivna symptom, gumman? Vi håller tummarna!
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-04-13 12:55:46 följande:
    Jag vet inte riktigt när jag ska börja våga testa? Har ju inte fått plus före BIM ändå, bortsett fr förra månaden, tror det blev plus på BIM-1/-2... Obestämd Helst skulle jag vilja testa på en gång, men jag vet att det är galet tidigt Foten i munnen Vi kan ju testa på samma dag alla tre annars? Skrattande Vad tycker ni?
    haha ja det tycker jag men då måste du hålla dig till vi rimligt ligger på bim-4 eller nåt för du ligger ju två dagar före mig och tre dagar före meh84. Så klarar du att hålla dig hehe
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-04-13 13:35:20 följande:
    Tack söta du!! Kram till dig!! :)
    Vi måste ju liksom hålla ihop här inne.... Hjärta Sen försöker jag fortf att vara en evig optimist, tills jag blir motbevisad.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-13 13:39:28 följande:
    haha ja det tycker jag men då måste du hålla dig till vi rimligt ligger på bim-4 eller nåt för du ligger ju två dagar före mig och tre dagar före meh84. Så klarar du att hålla dig hehe
    Hmm, ja och vilken dag blir det då? 20:e? Pust, pust, jag SKA klara det, jag SKA! Oskyldig
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-04-13 13:47:12 följande:
    Vi måste ju liksom hålla ihop här inne.... Hjärta Sen försöker jag fortf att vara en evig optimist, tills jag blir motbevisad.
    haha gumman kommer du i håg förra månaden ... nej jag kan inte vara gravid, jag har inga symton det är kört och vem fick streck på stickan.. hehe hmm fast jag var likadan ju
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-13 14:25:06 följande:
    haha gumman kommer du i håg förra månaden ... nej jag kan inte vara gravid, jag har inga symton det är kört och vem fick streck på stickan.. hehe hmm fast jag var likadan ju
    Oj, sa jag så? Fast jag hade ju svintidiga symptom o var först övertygad om att jag var gravid, sen blev jag bara neg o kände ingenting o trodde det var kört, fast det var det ju inte...
    Känns skönt att ha flera omkring sig som är lika knasiga! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3