• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    10-19 april - LisaVäntar (Tror ÄL var de 1:a?) Första försöket efter sent missfall
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - SoMa72 (1:a försöket efter mf nr 3)
    23 april -  Leaeva (3 mf och ett x)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)
    26-27 april - MissT (MA dec-10)

BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79

• Bellas7

Haha japp jag e så likadan :) neg på testen en vecka innan Bim och det är totalt kört tror man :))

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-13 16:05:06 följande:
    Haha japp jag e så likadan :) neg på testen en vecka innan Bim och det är totalt kört tror man :))
    Hehe, ja herregud! Vad ska man säga? Tur jag hade symptom innan, ifall jag börjar inbilla mig fler som inte är "på riktigt" ändå.... Hur fort dyker biverkningarna upp förresten?
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Snabbt :( första gången jag använde crione så trodde jag att jag var gravid för jag fick symtom. Jag fattade liksom inte att det var crionen. Då förklarade läkaren att det var nästan omöjligt att få symtom bara några dagarefter Ägglossning för det tar ju tid för ägget att fästa. Och symtom får man av hcg, då jag inte blev gravid så menade hon på att crionen kan ge hemska biverkningar. Hmm jag tycker inte de är så farliga men visst ömma bröst och halsbränna är vanligt.

Jag vill testa nuuuu fy vad länge det känns till den 20 :( Ush en hel vecka blää

Hoppas att det sig för oss nu, en liten julklapp

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-13 16:38:29 följande:
    Snabbt :( första gången jag använde crione så trodde jag att jag var gravid för jag fick symtom. Jag fattade liksom inte att det var crionen. Då förklarade läkaren att det var nästan omöjligt att få symtom bara några dagarefter Ägglossning för det tar ju tid för ägget att fästa. Och symtom får man av hcg, då jag inte blev gravid så menade hon på att crionen kan ge hemska biverkningar. Hmm jag tycker inte de är så farliga men visst ömma bröst och halsbränna är vanligt.

Jag vill testa nuuuu fy vad länge det känns till den 20 :( Ush en hel vecka blää

Hoppas att det sig för oss nu, en liten julklapp
    Jaha ja... Fast jag hade ju som sagt symptom redan innan Crionen, men tycker redan idag att de känns värre så då vet jag att det beror på progesteronet. Men inte får man väl iaf falska plus av den? Förvånad

Jättelänge till den 20:e, men jag är här och underhåller dig o de andra under tiden! Hjärta Och vice versa förstås....

Ja, det vore så mysigt! Hoppas, hoppas!
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Nej inga falska plus :) men den kan förskjuta mensen några dagar. Så jag får informationen att om jag inte plussat 14-15 dagar efter ett positivt ältest ( eller äl sprutan) så ska jag sluta med den.

Ja det e så skönt att vi alla är här och peppar varandra.

• Bellas7
    LisaVäntar skrev 2011-04-13 19:05:21 följande:
    Är det optimistiskt att testa imorgon om ÄL var runt den 1:a? Ingen reda på mensen än..
    klart du kan testa i morgon och redan idag faktist om äl var runt den 1 så e ju det 12-13 dagar sedan Testa på
    spännande
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3