• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-14 15:30:55 följande:
    Ni har väl sett detta tjejer? (cirkulerar på facebook...)  Skrattande

"Varning!!!! Flera kvinnor har blivit anmälda till djurrätten.. Det har kommit in meddelande om att de håller sin mus instängd och sitter på den.. Kom ihåg att alla djur har krav på luft och regelmässig motion...!! "
    Haha, underbar!
    ♥ ♥ ♥
  • MissT
    MCT79 skrev 2011-04-14 15:30:55 följande:
    Ni har väl sett detta tjejer? (cirkulerar på facebook...)  Skrattande

"Varning!!!! Flera kvinnor har blivit anmälda till djurrätten.. Det har kommit in meddelande om att de håller sin mus instängd och sitter på den.. Kom ihåg att alla djur har krav på luft och regelmässig motion...!! "
    Hahaha
  • MissT
    LisaVäntar skrev 2011-04-14 11:16:56 följande:
    Toknegativt test imorse och mens som ett brev på posten 2 timmar senare! :( Nåja, det betyder mens på dag 30, förhoppningsvis stabilt där så man lätt kan träffa ÄL nästa gång.. Har inte alls särskilt bra koll på ÄL, vilken dag efter mensens första dag bör man börja kolla? Håller massa tummar för er andra!!
    Och lider med MCT79.. :S
    Vad tråkigt Men hoppas som du skriver att mensen och ÄL ska bli stabila.
    Mina cykler brukar vara ruskigt långa men förhoppningsvis blir de nu också på runt 30 dagar i o m pergo.
    Jag skulle nog börja kolla runt dag 10-12 för säkerhetsskull så man inte missar ÄL. Den kan ju komma tidigare
    än beräknat.
  • Bellas7

Smulanj hur går det för dig? Har du hemska biverkningar av sprutan? Jag kan knappt röra mina bröst. Hatar det :(((
    Har andra biverkningar oxå, vill jag lova bläää
    Spänt till du kan testa :) jag vill oxå testa ..,. Hmm tidigast nästa fredag :(

• MCT79

Fasen jag tror det ä rnått fischy med ältesten jag köpte från testlagret i januari.. jag fick ju aldrig något utslag då.. och inte nu heller när jag kollat... men så testade jag med ett annat test som är kassett och där får jag nästan fullt utslag nu?! Åknappt ingenting på de andra??  weird.

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • LisaVäntar
    MissT skrev 2011-04-14 16:01:33 följande:
    Vad tråkigt Men hoppas som du skriver att mensen och ÄL ska bli stabila.
    Mina cykler brukar vara ruskigt långa men förhoppningsvis blir de nu också på runt 30 dagar i o m pergo.
    Jag skulle nog börja kolla runt dag 10-12 för säkerhetsskull så man inte missar ÄL. Den kan ju komma tidigare
    än beräknat.
    Håller tummarna för oss :) 28 dagars menscykel och 14 dagar lutealfas beställt! Kanske ska kolla från när mensen slutar denna första gången för o vara säker.. har ju haft svårt att bli gravid innan, kan ju vara att ÄL inte alls är när man tror..?
  • FruW

Skumt MCT ring o prata med dom, kanske var en dålig batch? Om inte annat kanske de kompenserar dig med ngt skoj!!

• MissT
    LisaVäntar skrev 2011-04-14 18:23:33 följande:
    Håller tummarna för oss :) 28 dagars menscykel och 14 dagar lutealfas beställt! Kanske ska kolla från när mensen slutar denna första gången för o vara säker.. har ju haft svårt att bli gravid innan, kan ju vara att ÄL inte alls är när man tror..?
    Ja visst kan det vara så och det kan ju också vara så att man inte har ÄL så ofta och då är det skönt att börja kolla med ÄL test för att se om och när det blir något utslag.

Bra beställning! Jag hakar på den beställningen
    Lycka till nästa månad....håller tummarna för oss jag också!
  • MissT
    MCT79 skrev 2011-04-14 17:59:29 följande:
    Fasen jag tror det ä rnått fischy med ältesten jag köpte från testlagret i januari.. jag fick ju aldrig något utslag då.. och inte nu heller när jag kollat... men så testade jag med ett annat test som är kassett och där får jag nästan fullt utslag nu?! Åknappt ingenting på de andra??  weird.
    Knepigt....jag skickade också efter tester (stickor) därifrån.....28 st.....och har heller inte fått något utslag på en enda. Vet dock inte om det beror på testen eller att det kan ha varit så att jag inte haft ÄL.
    Testade med en stav därifrån i måndags och fick nästan utslag men stickorna jag tog söndag och tisdag gav inte tillstymmelse till något utslag.....
    Det låter som at det skulle kunna vara fel på dina eftersom du nästan fick utslag på ett annat test.
    Hoppas att du har/får ÄL nu så kroppen kommer igång igen. 
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3