• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-04-14 00:29:45 följande:
    SoMa72 och leaeva: Jag testar gärna med er den 20:e. Den gången jag plussade var ju på BIM-3. Ska bli spännande! Om jag får ett plus ska jag lägga testet i ett påskägg och ge till sambon. Han kommer bli överlycklig i så fall.
    Härligt, då kör vi på det! "Bara" 6 dgr kvar att försöka genomlida då.... Tungan ute
    ♥ ♥ ♥
  • pixerpie

Halloj!!

Spännande värre här inne... Jag vill också vara med att testa... när sa ni??
    Fortfaande ingen blödning... men inget posiyivt gravtest heller... Snaste mensen började 20 februari... Fick ju litet positivt utslag på gravtest den 30 mars sedan positivt äl test den 1 april... Testade senaste gravtest i måndags men negativt... Har nu ömma bröst och slemmiga gula flytningar...

Hoppas nu för oss alla att det blir en extra julklapp i form av ett bäbispaket!!

Kram och ha en fin dag!!

• LisaVäntar

Toknegativt test imorse och mens som ett brev på posten 2 timmar senare! :( Nåja, det betyder mens på dag 30, förhoppningsvis stabilt där så man lätt kan träffa ÄL nästa gång.. Har inte alls särskilt bra koll på ÄL, vilken dag efter mensens första dag bör man börja kolla? Håller massa tummar för er andra!!
    Och lider med MCT79.. :S

• SoMa72
    pixerpie skrev 2011-04-14 10:59:13 följande:

Halloj!!

Spännande värre här inne... Jag vill också vara med att testa... när sa ni??
    Fortfaande ingen blödning... men inget posiyivt gravtest heller... Snaste mensen började 20 februari... Fick ju litet positivt utslag på gravtest den 30 mars sedan positivt äl test den 1 april... Testade senaste gravtest i måndags men negativt... Har nu ömma bröst och slemmiga gula flytningar...

Hoppas nu för oss alla att det blir en extra julklapp i form av ett bäbispaket!!

Kram och ha en fin dag!!

Ja, men nu SKA vi ju plussa, så många som möjligt! 20 apr testas det, dvs nästa onsdag...

Håller tummarna för att din kropp ska ge dig ett positiv test snart och sluta krångla så där! Hjärta

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-14 11:11:17 följande:
    Sex dagar kvar lååånnggg tid

SoMa du får inte testa innan ( inte ens i smyg)
    Jag vet, hur låååååååååååååååååååång tid som helst, fast redan  mindre än en vecka kvar nu

Jag lovar att försöka att inte smygtesta...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-04-14 11:16:56 följande:
    Toknegativt test imorse och mens som ett brev på posten 2 timmar senare! :( Nåja, det betyder mens på dag 30, förhoppningsvis stabilt där så man lätt kan träffa ÄL nästa gång.. Har inte alls särskilt bra koll på ÄL, vilken dag efter mensens första dag bör man börja kolla? Håller massa tummar för er andra!!
    Och lider med MCT79.. :S
    Men dumma mens! Man kan väl börja kolla äl från dag 10, sen kan det visserligen dröja innan man får utslag, men bättre att börja tidigt än att riskera att missa den. 

Kram 
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Ha tror dig inte. På sön är ju det bara fyra dagar kvar för dig hmm jag tror inte ens att du kan hålla dig till på måndag ;)

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-14 11:44:16 följande:
    Ha tror dig inte. På sön är ju det bara fyra dagar kvar för dig hmm jag tror inte ens att du kan hålla dig till på måndag ;)
    Tyst med dig, unge! Jag lovar ju att försöka låta bli, mer än så kan jag inte göra... Fast jag vet ju att jag har plussat så sent, så jag kommer bara att få minus ändå om jag börjar tidigare än onsdag. Och hur länge klarar DU dig från att testa då, va, va, va?!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3