• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar
    MissT skrev 2011-04-14 19:30:00 följande:
    Knepigt....jag skickade också efter tester (stickor) därifrån.....28 st.....och har heller inte fått något utslag på en enda. Vet dock inte om det beror på testen eller att det kan ha varit så att jag inte haft ÄL.
    Testade med en stav därifrån i måndags och fick nästan utslag men stickorna jag tog söndag och tisdag gav inte tillstymmelse till något utslag.....
    Det låter som at det skulle kunna vara fel på dina eftersom du nästan fick utslag på ett annat test.
    Hoppas att du har/får ÄL nu så kroppen kommer igång igen. 
    Usch.. jag köpte också därifrån, hoppas inte det är fel på alla!
    Hoppas också du får ÄL! :)
  • LisaVäntar
    MissT skrev 2011-04-14 19:24:17 följande:
    Ja visst kan det vara så och det kan ju också vara så att man inte har ÄL så ofta och då är det skönt att börja kolla med ÄL test för att se om och när det blir något utslag.

Bra beställning! Jag hakar på den beställningen
    Lycka till nästa månad....håller tummarna för oss jag också!
    Jag vill ha ÄL nu! :) Eller ännu hellre BIM och ett plus ;)
    Hoppas inte ÄL krånglar, vill ha varje månad!
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-04-14 11:42:05 följande:
    Men dumma mens! Man kan väl börja kolla äl från dag 10, sen kan det visserligen dröja innan man får utslag, men bättre att börja tidigt än att riskera att missa den. 

Kram 
    Ska göra det! Precis.. har ju haft svårt innan, kanske har mysko ÄL!
    Kram
  • LisaVäntar
    BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - SoMa72 (1:a försöket efter mf nr 3)
    23 april -  Leaeva (3 mf och ett x)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)
    26-27 april - MissT (MA dec-10)

BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    LisaVäntar
  • Bellas7

6 dagar till testning Hehehe SoMa tre dagar till utslag men du måste vänta Hehehe .. Du lär aldrig fixa det (kram) hihi

Jag har oxå de nya testlagrets test, har inte testa så ska kolla nu ikväll, jag har ju fullt med de hormoner som man har vid äl ( på grund av älsprutan) så om de inte ger utslag så e det fel på dem.

• MissT
    LisaVäntar skrev 2011-04-14 20:15:19 följande:
    Jag vill ha ÄL nu! :) Eller ännu hellre BIM och ett plus ;)
    Hoppas inte ÄL krånglar, vill ha varje månad!
    Jag förstår dig....det vill jag också ha....BIM och plus alltså
    Jag har ätit min första pergokur nu och hoppas att den ska ge mig tur och lycka. 
    Fick nästan utslag på ÄL-test i måndags men inte fullt utslag så jag är lite osäker men hoppas på att jag haft ÄL.
    Vill också ha varje månad när jag inte är gravid...hade min senaste ÄL i oktober vad jag vet vilket inte ger så många chanser per år men förhoppningsvis hjälper pergon till att förbättra chanserna. 
  • MissT
    Ändrar mitt datum en dag framåt. Hoppas på att höjningen i måndags innebar ÄL runt mån-tis

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - SoMa72 (1:a försöket efter mf nr 3)
    23 april -  Leaeva (3 mf och ett x)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)
    25-26 april - MissT (MA dec-10)

BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    LisaVäntar
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-04-14 20:30:07 följande:
    6 dagar till testning Hehehe SoMa tre dagar till utslag men du måste vänta Hehehe .. Du lär aldrig fixa det (kram) hihi

Jag har oxå de nya testlagrets test, har inte testa så ska kolla nu ikväll, jag har ju fullt med de hormoner som man har vid äl ( på grund av älsprutan) så om de inte ger utslag så e det fel på dem.
    Anar jag en viss psykning? ;)

Ja kolla om dina reagerar... jag har fått helt blanka test ett par dar vilket bara hänt i janauri tidigare.. skumt.
    Sen fick jag ju ett svagt utslag förra lördagen och tänkte att ååå då är gravtestet negativt! Men när jag tog gravtestet på söndagen så var det ett fullt synligt plus... å så booorde ju äl-testet varit positivt också?
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • SoMa72

En viss psykning?! Pfff, bara förnamnet...
    Jag har oxå ältester fr testlagret o mina verkar ju funka iaf...

Håller tummarna för oss alla!

• got2b

Jag testade med testlagrets stickor i februari och fick inte heller fullt utslag på dem. Hade ett par test kvar från billiga-tester och testade med dem också och fick fullt utslag. Kommer aldrig mer köpa äl-tester från testlagret. Dock gillar jag deras grav-tester mer. Med billiga-testers stickor ska urinet vara rumstempererat och det är ju lite drygt.

Jag har mått ganska dåligt idag. Haft ont i magen (magsäcken typ) och illamående. Och kissnödig har jag varit. Både i tisdags och idag. Har funderat på om det kan va nån form av urinvägsinfektion. Känns lite obehagligt när jag kissat färdigt. Brukar inte vara så här.

Nu ikväll när jag kom hem från jobbet så fick jag en brun flytning. Märkte lite skillnad i morse också men inte så jag tänkte mer på det. Kanske nid? Hoppas!!

Frågan är: Kommer jag kunna hålla mig från att testa? Glad Är också lite smått beroende... Fast jag är ju den som får börja längst från BIM. Måste hålla mig!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3