• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Ohhh spännade LisaVäntar!

Har jobbat idag.. första dan efter mitt MA... jobbigt med gravida magar på jobbet men det gick...

Har inte kollat nått mer med ältester så jag vet inte vad som händer, orkar inte heller eftersom vi måste vänta..=)

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MissT
    LisaVäntar skrev 2011-04-13 19:10:05 följande:
    Då blir det med morgonurinen imorgon! :)
    Spännande! Håller tummarna för dig
  • sugarrush

Spännande i tråden nu med många BIM som väntar runt hörnet!
    Jag håller tummarna för er!

För att öka oddsen lite:
    PFFFFFFFFFF!!!! Här kommer några extremt smittsamma hcg-baciller!

Fjärde gången gillt?
  • got2b

SoMa72 och leaeva: Jag testar gärna med er den 20:e. Den gången jag plussade var ju på BIM-3. Ska bli spännande! Om jag får ett plus ska jag lägga testet i ett påskägg och ge till sambon. Han kommer bli överlycklig i så fall.

• FruW

Tack sugar!! Söt du är :)

Nu har jag testat, snövitt sö köart! Blir så less på dessa vita tester :( bara att vänta på mensen då..,

• SoMa72

Men pluppan då... Så länge du inte blöder finns det hopp o tänk om ägget fäste sent den här gången? Önskar sååå att du får ditt fina plus snart!

Kram

• FruW

Tack SoMa, skönt att du påminner mig om att hoppet finns där!! Ibland funderar jag på att ge upp barnplanerna i skaffa 20 katter istället.., eller får väl bli hundar då sambon är allergisk mot katt..

Vore enklare om man inte VILLE ha barn, då hade det här inte varit ett problem!

• MCT79

Trist mimmi men inte ge upp än!  Fast jag vet hur det känns!

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-04-14 07:48:15 följande:
    Tack SoMa, skönt att du påminner mig om att hoppet finns där!! Ibland funderar jag på att ge upp barnplanerna i skaffa 20 katter istället.., eller får väl bli hundar då sambon är allergisk mot katt..

Vore enklare om man inte VILLE ha barn, då hade det här inte varit ett problem!
    Såklart jag påminner osv, det är mkt lättare att peppa andra än sig själv... Hjärta Haha, samma här, funderar på katt ibland, men där är det ju JAG som är tokallergisk, så det går fetbort. Får kanske nöja med med dammråttor annars? Drömmer

Håller med, men f-n, nån gång ska det ta sig för oss alla i tråden, så är det bara!! Undrar bara när?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-04-13 19:10:05 följande:
    Då blir det med morgonurinen imorgon! :)
    Uppdatering önskas tack? Vi är många som har blåhållt våra tummar för dig....
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3