• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Bim i dag verkar det som, tog ett nytt test, snövitt det med.. Så maj här kommer jag!!

Håller tummarna för er andra, några plus u tråden vill vi ja i april!!

• SoMa72
    got2b skrev 2011-04-15 00:09:02 följande:
    Jag testade med testlagrets stickor i februari och fick inte heller fullt utslag på dem. Hade ett par test kvar från billiga-tester och testade med dem också och fick fullt utslag. Kommer aldrig mer köpa äl-tester från testlagret. Dock gillar jag deras grav-tester mer. Med billiga-testers stickor ska urinet vara rumstempererat och det är ju lite drygt.

Jag har mått ganska dåligt idag. Haft ont i magen (magsäcken typ) och illamående. Och kissnödig har jag varit. Både i tisdags och idag. Har funderat på om det kan va nån form av urinvägsinfektion. Känns lite obehagligt när jag kissat färdigt. Brukar inte vara så här.

Nu ikväll när jag kom hem från jobbet så fick jag en brun flytning. Märkte lite skillnad i morse också men inte så jag tänkte mer på det. Kanske nid? Hoppas!!

Frågan är: Kommer jag kunna hålla mig från att testa? Glad Är också lite smått beroende... Fast jag är ju den som får börja längst från BIM. Måste hålla mig!
    Uj, hoppas att det inte är nån uvi på gång.... Hoppas oxå på nidis istället.

Ja, försök att inte testa alltför tidigt iaf, är dumt att ödsla test samt att bli besviken för ett minus som ändå kanske blir några dagar senare.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-04-15 07:18:46 följande:
    Bim i dag verkar det som, tog ett nytt test, snövitt det med.. Så maj här kommer jag!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, fast när du har fått plus tidigare? När har du fått dem då? Och som jag skrev igår, ägget kan ha fäst senare. Vill INTE att du ska få nån mens nu, du ska ju få plus! Kram
    ♥ ♥ ♥
  • FruW

Jag har ju alltid blött först, sen tyckt att mensen varit knas o därför testat o då fått plus, så jag vet faktiskt inte..

Tack för pepp :)

Kram

• SoMa72
    FruW skrev 2011-04-15 10:21:41 följande:
    Jag har ju alltid blött först, sen tyckt att mensen varit knas o därför testat o då fått plus, så jag vet faktiskt inte..

Tack för pepp :)

Kram
    Ingen orsak, här peppas det vidare!

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • Pancakes
    FruW skrev 2011-04-15 07:18:46 följande:

Neeeej! Håller tummarna att det är cykeln som är lite knasig bara och att mensen håller sig borta!
  • Bellas7

Mimmi ingen mens då finns det hopp, 60% plussar Bim+ så slappna av för vi har ju förbjudit tanten att komma på besök detta året ut

• got2b
    SoMa72 skrev 2011-04-15 08:27:57 följande:
    Uj, hoppas att det inte är nån uvi på gång.... Hoppas oxå på nidis istället.

Ja, försök att inte testa alltför tidigt iaf, är dumt att ödsla test samt att bli besviken för ett minus som ändå kanske blir några dagar senare.
    Är 99% säker på att jag inte kommer testa innan den 20:e! Förra gången fick jag plus på BIM-3 så det kanske blir så denna gång med.
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-04-15 10:51:31 följande:
    Är 99% säker på att jag inte kommer testa innan den 20:e! Förra gången fick jag plus på BIM-3 så det kanske blir så denna gång med.
    Bra! Då hoppas vi på det...
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Jag kommer testa på måndag för att se om ägglossningsprutan har gått ur kroppen den kan ju sitta i tio dagar. Men det räknas inte

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3