• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

SoMa stor kram till dig vännen! Ett litet tips- i dag får allt kännas pissigt, i morgon är en ny dag, solig härlig lördag o då kommer du va glad igen!! :)

Lisa, landskapsingenjör tycker jag låter spännande!! Kan nog va hyfsad lön oxå om du tycker det är viktigt. Mäklare tycker jag verkar trist, men kan nog bero på att jag har trista erfarenheter av dom..

• LisaVäntar
    MCT79 skrev 2011-04-15 18:59:28 följande:
    Jag är också syrra och mer än lovligt trött på det... men vad gör man? Hur gammal är du`?
    Är du? Var jobbar du? Jag är bara 26 så kan väl unna mig att plugga lite till.. snubblade in på ssk av en slump och kom på ganska snart att det kanske inte var min kopp te ;) Byta inriktning tillsammans? ^^
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-04-15 18:54:41 följande:
    Hade symptom ja, inte lika ont i magen längre, fast brösten känns fortf... Ja, vi är där igen o nej, jag har inte smygtestat, men kanske på söndag? jag är arg/ledsen o tycker att livet suger Sen börjar pollenallergin bli ganska jobbig, gaah. Och så är vi kökslösa sen nio veckor, massa strul. Annars är livet fint!

Kram på er, gulletussar!
    Haha, då får jag plugga fort som fasen, för alla ska ju bli gravida nu!!
    Usch, lider du redan av pollenallergi? brukar också ha förskräcklig allergi (får sova med tussar i näsan för annars bli kudden blöt, blö!) men har inte börjat än!
  • LisaVäntar
    FruW skrev 2011-04-15 19:01:38 följande:
    SoMa stor kram till dig vännen! Ett litet tips- i dag får allt kännas pissigt, i morgon är en ny dag, solig härlig lördag o då kommer du va glad igen!! :)

Lisa, landskapsingenjör tycker jag låter spännande!! Kan nog va hyfsad lön oxå om du tycker det är viktigt. Mäklare tycker jag verkar trist, men kan nog bero på att jag har trista erfarenheter av dom..
    Tyvärr verkar inte lönen så bra, tjänar bra mycket mer nu, men det kan det ju vara värt.. fast kruxet är att det är för många som utbildar sig till det så efterfrågan är låg, men det kan det ju också vara värt!
  • MCT79

Hej tjejer! kram till alla som deppar! Men man måste ha pissedagar för att uppskatta bra dagar... har nån klok själ sagt. Personligen hade jag nog föredragit bara uppåtdagar...

Lite depp här med.. vet inte varför.. värsta älflytningarna nu... påminns nog bara om att kampen inte är över än...på länge. Orkar inte riktigt känner jag... kanske för att själen behöver mer tid?

Jag är sååå kluven.. pendlar ju mellan att försöka direkt och lyda råden att vänta en mens.... what to do`?

I morgon blir det trädgårdsjobb iaf... har massor att fixa med.. bra distraktion.

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • LisaVäntar
    MCT79 skrev 2011-04-15 19:09:49 följande:
    Hej tjejer! kram till alla som deppar! Men man måste ha pissedagar för att uppskatta bra dagar... har nån klok själ sagt. Personligen hade jag nog föredragit bara uppåtdagar...

Lite depp här med.. vet inte varför.. värsta älflytningarna nu... påminns nog bara om att kampen inte är över än...på länge. Orkar inte riktigt känner jag... kanske för att själen behöver mer tid?

Jag är sååå kluven.. pendlar ju mellan att försöka direkt och lyda råden att vänta en mens.... what to do`?

I morgon blir det trädgårdsjobb iaf... har massor att fixa med.. bra distraktion.
    Trädgården räddade mig från att bli galen efter vårt sena "missfall" (usch vad det tar emot att kalla honom det..) Jobba sorgen ur kroppen och kom tillbaka solbränd och bestämd att lyckas!
  • MissT

Här blir det också trädgårdsarbete under helgen och jag hoppas att det ska skingra tankarna lite.

Önskar er alla en riktig toppenhelg! Hoppas på många plus i den här tråden inom en snar framtid.
    Skickar iväg "kämpa på" kramar till er alla

• FruW

Jag ska fixa lire med inbjudningskorten till bröllopet ned svärmor i morgon, sen väntar trädgårdsarbete o förhoppningsvis en ridtur i solen :)

• SoMa72

Vad skulle vi göra utan varandra här? Ni är alla guld värda!!

Tusen kramar!

• LisaVäntar

Ha en härlig trädgårdig helg alla, här ska det grävas trädgårdsland! Kärring röd ska betvingas genom fysiskt arbete, NÄSTA gång! Tummar för alla er som ska testa den 20e!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3