• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-15 13:49:28 följande:
    Jag kommer testa på måndag för att se om ägglossningsprutan har gått ur kroppen den kan ju sitta i tio dagar. Men det räknas inte
    Pffffffffffffffffffff, det där var den sämsta ursäkten jag hört, lill-tufflan! Hmm, tänka, tänka, vad ska JAG komma på för ursäkt nu? ObestämdFlörtTungan ute Du är bra go, du! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Haha det e sant :)) tog ett test i dag och fortfarande starkt plus hehe så måste ju kolla så det gått ur kroppen hehe
    Gumman du har ingen ursäkt .... Försök inte hihi

• SoMa72

Är ingen idé att kolla innan ändå, tror inte det blivit nåt... Men nu ska jag iaf klippa mig om ca 10 min.

Kram!

• Bellas7

SoMa haha nu e vi där igen... Du har sex dagar till Bim och du kan inte veta något alls än :))) plus du hade lite symtom eller hur? Har du molvärk i magen? Jag började få det idag tror det e crionen bläää

Hmm har du smygtestat nu ... Därför du tror inte att det blitt nåt FY SKÄMS

KLART DET BLIR PLUS TILL OSS ALLA

• LisaVäntar
    FruW skrev 2011-04-15 07:18:46 följande:
    Bim i dag verkar det som, tog ett nytt test, snövitt det med.. Så maj här kommer jag!!

Håller tummarna för er andra, några plus u tråden vill vi ja i april!!
    :(
  • LisaVäntar
    Bellas7 skrev 2011-04-15 10:47:34 följande:
    Mimmi ingen mens då finns det hopp, 60% plussar Bim+ så slappna av för vi har ju förbjudit tanten att komma på besök detta året ut
    Tycker tant är alldeles för snäll, kärring röd istället? Häxan röd? Bitchen? Grrrrr...!
  • LisaVäntar

Sitter o kollar utbildningar, hjälp! (haha, ingen aning om vad som hände med texten!) Landskapsingenjör eller mäklare? Är förresten nu sjuksköterska och galet trött på det, har funderat på bm också, men det startar inte förren till våren här.. Erfarenheter?

• SoMa72

Hade symptom ja, inte lika ont i magen längre, fast brösten känns fortf... Ja, vi är där igen o nej, jag har inte smygtestat, men kanske på söndag? jag är arg/ledsen o tycker att livet suger Sen börjar pollenallergin bli ganska jobbig, gaah. Och så är vi kökslösa sen nio veckor, massa strul. Annars är livet fint!

Kram på er, gulletussar!

• MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-04-15 18:46:08 följande:
    Sitter o kollar utbildningar, hjälp! (haha, ingen aning om vad som hände med texten!) Landskapsingenjör eller mäklare? Är förresten nu sjuksköterska och galet trött på det, har funderat på bm också, men det startar inte förren till våren här.. Erfarenheter?
    Jag är också syrra och mer än lovligt trött på det... men vad gör man? Hur gammal är du`?
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3