• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar

Men vilka skitkroppar, förstår att ni blir trötta!!

Meh: Förstår dig, du får gärna gnälla av dig även om du inte har något annat att säga ;)

• MCT79

Jag får psykbryt snart... blödde fredag, och lite lördag... söndag måndag ingenting alls. inte ens en brun droppe!

Undersökning måndag... ua. Tisdag em, världens störtblödning på jobbet (jobbar vitklädd, jätteroligt, men hann in på toa i tid!...)  In med tampong som jag som tur var hade i fickan fortfarande!!
    Kommer hem ca 3 timmar senare och ska då byta.... lite brunt men annars snustorrt?!!? Varit utan sedan dess, blödde liiiite i natt och nu INGENTING.

KOM IGEN NU KROPPEN?!?!?!

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • LisaVäntar
    MCT79 skrev 2011-05-04 09:49:41 följande:
    Jag får psykbryt snart... blödde fredag, och lite lördag... söndag måndag ingenting alls. inte ens en brun droppe!

Undersökning måndag... ua. Tisdag em, världens störtblödning på jobbet (jobbar vitklädd, jätteroligt, men hann in på toa i tid!...)  In med tampong som jag som tur var hade i fickan fortfarande!!
    Kommer hem ca 3 timmar senare och ska då byta.... lite brunt men annars snustorrt?!!? Varit utan sedan dess, blödde liiiite i natt och nu INGENTING.

Va? Har du berättat det för läkarna och vad säger de? Så ska det ju inte vara!
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-03 21:14:27 följande:
    Hoppas oxå på att det får vara nog nu, ni ska ju ha pluss på Stickan flickor :)
    Ja, fast först ska vi ha ÄL....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-05-04 00:30:25 följande:
    Har inte så mycket att skriva för tillfället, därför är jag tyst. Men läser varje dag.
    Bestämt mig för att bara testa nån enstaka dag nu innan äl. Orkar inte hålla på varenda dag. Tror äl är på måndag.
    Blev sjukt deppig efter att mensen kom nu sist. Nära att ge upp faktiskt. Jag hoppas innerligt att det blir något snart! Annars dags för utredning..
    Förstår dig, gumman! *kramar om*
    Tur att man får gnälla här oxå, så skriv precis vad du känner när du vill, ut med skiten bara. Kanske känns lite bättre sen? Vi är ju så många som vet precis hur det känns...

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-04 09:49:41 följande:

Men vad pysslar den med??? Skrikandes Hoppas den gör så mot dig för sista gången för att sen sköta sig exemplariskt i nio månader medan bebisen växer....

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Så nu har jag varit inne och beställt ägglossning till vissa ( de som behöver det) sen har jag beställt plus till de som snart ska testa och lagt fler plus på beställning och de hade det som lagervara så det borde vara komma fram i mitten av v 20. De lovar inga förseningar, sen vill de inte ta emor klagomål för att ni inte kan dricka vin i sommar och man får då inte av några orsaker lämna tillbaka sitt plus.

klagomål kan lämnas till mig

Kram

• LisaVäntar
    Bellas7 skrev 2011-05-04 16:20:42 följande:

Så nu har jag varit inne och beställt ägglossning till vissa ( de som behöver det) sen har jag beställt plus till de som snart ska testa och lagt fler plus på beställning och de hade det som lagervara så det borde vara komma fram i mitten av v 20. De lovar inga förseningar, sen vill de inte ta emor klagomål för att ni inte kan dricka vin i sommar och man får då inte av några orsaker lämna tillbaka sitt plus.

klagomål kan lämnas till mig

Kram

Beställer du plus och det kommer fram hit lovar jag att aldrig klaga för att jag inte får dricka vin *hedersord* !!
  • Bellas7
    LisaVäntar skrev 2011-05-04 16:30:59 följande:
    Beställer du plus och det kommer fram hit lovar jag att aldrig klaga för att jag inte får dricka vin *hedersord* !!
    ha ha Japp har beställt ett ca 2000 plus för jag vet att ni ska testa om och om och om och om och om.
  • LisaVäntar
    Bellas7 skrev 2011-05-04 16:34:40 följande:
    ha ha Japp har beställt ett ca 2000 plus för jag vet att ni ska testa om och om och om och om och om.
    Hehe, toppen! Då vill jag ha 9x30 positiva test som bara blir starkare och starkare så jag kan testa hela graviditeten :) Den 14:e skulle det passa bra för mig att få det första, tack!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3