• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72

Haha, vad gullig du är, leaeva!
    Jag beställer plus till 23:e o hoppas jag får äl för att kunna få ett plus...

• FruW

Leaeva toppen, va snällt av dig!! Jag tar gärna ett starkt o tydligt plus den 13, levereras till hemmet.. Sen vet jag ju att jag kommer behöva testa några gånger till, testoman som jag e... Så, 5 st borde räcka, tack snälla!!

• LisaVäntar

Spännande att vi har BIM nästa samma dag, mimmi! Men verkar inte som jag hade ÄL denna månaden, så mer spännande för dig kanske ;)

• FruW

Jag tror inte heller jag hade ngn äl... :(

Ngn som har bra koll på hur sköldkörtelvärdena bör ligga?

• needtobreathe
    FruW skrev 2011-05-04 19:13:54 följande:
    Jag tror inte heller jag hade ngn äl... :(

Ngn som har bra koll på hur sköldkörtelvärdena bör ligga?
    Hej vännen!

TSH som är de viktigaste ska helst va mellan 1-2 för att de ska va gynnsamt för att bli gravid/behålla grav.. T4 spelar också in men TSH e viktigast.. jag låg under 1 nu med Devin o då mådde ja bäst också..

Massa kram!!
  • Halmstadtjejjen

Här väntar jag på det ena elelr andra! Skulle haft mens igår men inte en tillstymmelse till det än. Inte ens molvärk i magen... Hmm... Men får starka negativa test så är ju inte gravid! Kroppen spelar mig ett spratt!! Inte kul!!

• SoMa72
    Halmstadtjejjen skrev 2011-05-04 20:43:53 följande:
    Här väntar jag på det ena elelr andra! Skulle haft mens igår men inte en tillstymmelse till det än. Inte ens molvärk i magen... Hmm... Men får starka negativa test så är ju inte gravid! Kroppen spelar mig ett spratt!! Inte kul!!
    Ja, eller så fäste ägget lite senare... Så länge ingen mens dyker upp finns det alltid hopp. Håller tummarna för dig!
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Jag fick ut lite brunt crinone idag igen och givetvis mår man kasst. :(

Fick tid för vul nu och gissa om jag e nervös jag vet att man inte kan se mycket mer än hinnsäck men tänk om det inte är något där ... Usch

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-05 10:40:43 följande:
    Jag fick ut lite brunt crinone idag igen och givetvis mår man kasst. :(

Fick tid för vul nu och gissa om jag e nervös jag vet att man inte kan se mycket mer än hinnsäck men tänk om det inte är något där ... Usch
    Gumman! Hjärta Det var ju en vanlig biverkning av Crinonen... Fast jag förstår att du oroar dig, men gör inte det, det kommer att se fint ut den här gången! {#emotions_dlg.flower} När fick du tid?

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam Hjärta
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3