• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72

Åh, vad jag också vill vara gravid "på riktigt" nu.... Längtar ihjäl mig! Tänk att få ett starkt plus som INTE försvinner och att mediciner osv hjälper!

Kram på er alla!

♥ ♥ ♥
  • Dag och natt
    Bellas7 skrev 2011-05-05 13:55:17 följande:
    Den 16 ...... Shit jag bara skakar. .... Helt otroligt tänk om alla tre tar sig ...

Tre , tre , tre 
    Hoppas hoppas!! Gud vad roligt! Förstår att du ser fram emot nästa UL. Glad
    MissT skrev 2011-05-05 15:31:53 följande:
    Tack för pepp Det är väldigt uppskattat. Tror att jag kan slappna av ordentligt efter ett lyckat vul så mitt första delmål är ett sådant....förhoppningsvis om några veckor
    Kram
    Jag håller alla mina tummar så att du förhoppningsvis kan slappna av lite sen! Kram!!
    SoMa72 skrev 2011-05-05 15:49:19 följande:
    Åh, vad jag också vill vara gravid "på riktigt" nu.... Längtar ihjäl mig! Tänk att få ett starkt plus som INTE försvinner och att mediciner osv hjälper!

Kram på er alla!
    Jag med! Kram!!
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • LisaVäntar
    Bellas7 skrev 2011-05-05 13:17:22 följande:
    Usch vet liksom inte men som det ser ut nu så väntar jag tre!!!!!!!!!!!!
    Haha, det är MÅÅÅÅNGA bebisar på en gång ;) Hoppas, hoppas nästa VUL ser fint ut och alla tre ligger kvar till v 40, minst ;)
  • Bellas7
    LisaVäntar skrev 2011-05-05 18:37:27 följande:
    Haha, det är MÅÅÅÅNGA bebisar på en gång ;) Hoppas, hoppas nästa VUL ser fint ut och alla tre ligger kvar till v 40, minst ;)
    hmm ja jag är lite chockad eller rättar sagt mycket ...... vet liksom inte vad jag ska tänka, läkaren sa att det var vanligt att en återbildas hmmm
  • LisaVäntar
    Bellas7 skrev 2011-05-05 18:40:10 följande:
    hmm ja jag är lite chockad eller rättar sagt mycket ...... vet liksom inte vad jag ska tänka, läkaren sa att det var vanligt att en återbildas hmmm
    Återbildas? Weird ;) Men hoppas, hoppas.. om det är tre i magen nu måste det ju vara typ grymma odds för att åtminstone en stannar tiden ut!
  • LisaVäntar
    MissT skrev 2011-05-05 12:58:17 följande:
    Jag försöker verkligen....eller ja jag ska försöka nu i alla fall för jag mår inte bra av att gå runt och oroa mig.
    Är ju gravid tills motsats bevisas. Någon skrev så tänkvärt att man "väntar ett barn, inte ett missfall" så det mantrat ska jag försöka tänka på och leva efter.

Hoppas på att ni andra gör mig och leaeva sällskap snart, det vore underbart!
    Kram
    Smart, försök tänka så! Det ska jag ta med mig till det tar sig för mig, det är ju bebis man väntar! :D

Idag fick min man fast jobb, heltid! Sjukt underbart, betyder att jag inte behöver känna mig tvungen att ta något deltidsjobb jag inte vill ha!! Och jag ska på intervju på torsdag, håll massa tummar för mig, vill ha det!!
  • FruW

GRATTIS leaeva, häftigt med 3!!!

Tack för bacillerna, de behövs!

O grattis LisaVäntars man o lycka till på intervjun, får jag fråga vad det är för jobb?

I dag har jag spöat skiten ur tanten! Var på box med en kollega, var urtrött o inte alls sugen när vi gick dit, men hittade massa härlig ilska att plocka fram.. Så jag fokuserade på de röda mitsarna o föreställde mig tantens fula nuna på dom! Stryk har hon fått, förhoppningsvis så att hon inte vågar visa sig här i tråden på riktigt länge, morr!!!!!

• Lofot
    Bellas7 skrev 2011-05-05 13:17:22 följande:
    Usch vet liksom inte men som det ser ut nu så väntar jag tre!!!!!!!!!!!!
    Jisses! :) Hurra så roligt!!! Skrattande
  • MissT

Havsklippan - Tack för uppmuntrande ord, det betyder så mycket  Jag känner mig mycket lugnare idag än jag gjorde igår så det är skönt. Nu ska jag försöka njuta och jag hoppas att ni snart är fler i tråden som blir gravida och får njuta av det ni också

LisaVäntar - Ja visst är det smart....ska verkligen försöka tänka så och glädjas för det jag har. Händer det något längre fram så får jag ta det då. Åh vad härligt att han fick fast jobb och förhoppningsvis följer du snart efter och får jobbet du vill ha. Håller mina tummar både för det och för att en bebis snart ska flytta in hos dig.

Många kramar till er alla i tråden! Tänker på er {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3