• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissT

Hej tjejer!

Kommer in och hostar på er och hoppas att det sprids en massa gravidbaciller.

Jag har varit ganska nojig och nere ett par dagar men försöker nu njuta och tänka positivt så gott det går.
    Ta hand om er alla! Skickar massor med kramar

• SoMa72
    MissT skrev 2011-05-05 12:52:33 följande:
    Hej tjejer!

Kommer in och hostar på er och hoppas att det sprids en massa gravidbaciller.

Jag har varit ganska nojig och nere ett par dagar men försöker nu njuta och tänka positivt så gott det går.
    Ta hand om er alla! Skickar massor med kramar
    Åh, inte vara nere gumman! {#emotions_dlg.flower} Vet att det är lättare sagt än gjort, men jag hoppas verkligen att du kan njuta av din graviditet snart... Tar tacksamt emot bacillerna!

Massor med kramar tillbaka!
    ♥ ♥ ♥
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-05-05 12:54:30 följande:
    Åh, inte vara nere gumman! {#emotions_dlg.flower} Vet att det är lättare sagt än gjort, men jag hoppas verkligen att du kan njuta av din graviditet snart... Tar tacksamt emot bacillerna!

Massor med kramar tillbaka!
    Jag försöker verkligen....eller ja jag ska försöka nu i alla fall för jag mår inte bra av att gå runt och oroa mig.
    Är ju gravid tills motsats bevisas. Någon skrev så tänkvärt att man "väntar ett barn, inte ett missfall" så det mantrat ska jag försöka tänka på och leva efter.

Hoppas på att ni andra gör mig och leaeva sällskap snart, det vore underbart!
    Kram
  • Pancakes
    MissT skrev 2011-05-05 12:58:17 följande:
    Jag försöker verkligen....eller ja jag ska försöka nu i alla fall för jag mår inte bra av att gå runt och oroa mig.
    Är ju gravid tills motsats bevisas. Någon skrev så tänkvärt att man "väntar ett barn, inte ett missfall" så det mantrat ska jag försöka tänka på och leva efter.

Hoppas på att ni andra gör mig och leaeva sällskap snart, det vore underbart!
    Kram
    Vet precis hur du känner dig och det är tyvärr inte mycket man kan göra. Kan säga att det går över i alla fall även om det är en klen tröst. Det blev lättare och lättare ju längre tiden gick och man får sätta upp små delmål.

Kram!
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-05 13:17:22 följande:
    Usch vet liksom inte men som det ser ut nu så väntar jag tre!!!!!!!!!!!!
    När ska du göra nytt vul? Håller tummarna för dig, gumman! Och är detta "tack vare" pergo som det blev 3 st? Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Den 16 ...... Shit jag bara skakar. .... Helt otroligt tänk om alla tre tar sig ...

Tre , tre , tre 

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-05 13:55:17 följande:
    Den 16 ...... Shit jag bara skakar. .... Helt otroligt tänk om alla tre tar sig ...

Tre , tre , tre 
    Ja, det vore ju galet fantastiskt och det hoppas vi ju att de ska göra...
    ♥ ♥ ♥
  • Happiest
    Bellas7 skrev 2011-05-05 13:55:17 följande:

Tre , tre , tre 
    Men grattis, fy vad tufft om det blir tre bebbar. Helt otroligt. Det hoppas vi på!
  • MissT
    Pancakes skrev 2011-05-05 13:33:29 följande:
    Vet precis hur du känner dig och det är tyvärr inte mycket man kan göra. Kan säga att det går över i alla fall även om det är en klen tröst. Det blev lättare och lättare ju längre tiden gick och man får sätta upp små delmål.

Kram!
    Tack för pepp Det är väldigt uppskattat. Tror att jag kan slappna av ordentligt efter ett lyckat vul så mitt första delmål är ett sådant....förhoppningsvis om några veckor
    Kram
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3