• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-05-06 19:25:27 följande:
    Hahaha! Häftigt att de lyckades med det!

Hoppas dina flytningar blir bättre snart, jäkligt jobbigt att det aldrig tar slut. Hur länge har det pågått nu?
    Jaaa... vi skojjade om det, de körde på det och hon plussade... så coolt!

Hmm... 8 dagar nu... av och till..
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • Bellas7

MCT i mars när jag hade min sista mens så var jag och gjorde vul på 8 dagen efter mens. Och hade fortfarande brunt kladd, men när hon mätte Slemhinnan så sa hon att den redan var tjock o fin, sen sa hon att en riklig mens innebär oftast att goda förutsättningar för ägget att fästa mån efter. Så tror på dig nu och på det ordentligt vid Ägglossningen hehe kram

Hoppas ni har det bra och jag räknar ner till era Bim.

Pixan Ja jag plussade på Bim -5 på kvällen så det var tidigt denna gång :))

• JoWiAn

leaeva: GRATTIS!!!! Vad skoj!! Har du barn sen innan??

Jag trodde mensen skulle komma igår, senast igår. Fick lite blodblandade flytningar i förgår. O igår. Men icke. Den vill tydligen inte komma. Är på dag 36 efter MF idag. Efter det andra mF fick jag min mens med samma mellanrum som tidigare och allt kom igång direkt. Jag har ju inga test hemma så kan inte testa heller.

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-05-07 07:26:56 följande:
    MCT i mars när jag hade min sista mens så var jag och gjorde vul på 8 dagen efter mens. Och hade fortfarande brunt kladd, men när hon mätte Slemhinnan så sa hon att den redan var tjock o fin, sen sa hon att en riklig mens innebär oftast att goda förutsättningar för ägget att fästa mån efter. Så tror på dig nu och på det ordentligt vid Ägglossningen hehe kram

Hoppas ni har det bra och jag räknar ner till era Bim.

Pixan Ja jag plussade på Bim -5 på kvällen så det var tidigt denna gång :))
    Mmm fast jag har ju inte haft nån riklig mens... jag har blött rött sammanlagt...ptja....28 timmar?, sen bara brunt och inte ens ihållande. Men nu verkar det ha slutat... igen... haha!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • FruW

Hej girls! Hur mår ni? Hoppas ni kunnat njuta av en härlig o solig lördag!! Själv har jag spenderat dagen med att gå en vandring, 2,1 mil blev det, så är trött i ben o fötter nu! Men solen har gett lite färg iaf :)

Blä för krånglande kroppar! Kan inte annat än hålla med! Mina spottings är är för 5 dagen i rad, det i kombination med att jag inte tror att jag hade ngn äl gör att mina förhoppningar inför bim den 13 är minimala :(

Nästnästa vecka ska jag tillbaka till gyn för omprov på sköldkörtelvärdet, det hade gått upp en del vid senaste provet för ca 2 veckor sedan.. Kanske ngt knas, men kan kanske förklara en del trötthet..

Har oxå pratat med min läkare om min medicinering, ska pröva att äta 3 tabletter metformin i stället för 2 om dagen, kanske bättre resultat, för spottingsarna hänger ju kvar.. Har också pratat med honom om att få hjälp med hormoner, samt att de gör ett spermaprov på sambon, kanske är lite knas där med...

Tänk att det ska va sånt jobb för att få bli förälder!!

Kram från mig

• got2b

Här är en som har äl nu. Har inte kört på fullt så mycket som de tidigare månaderna pga att jag helt enkelt inte orkar. Får hoppas på att det tar sig ändå. Fick fullt utslag på testen både igår eftermiddag och i morse. Myste fredag kväll och i går kväll. Får väl köra en eller två ggr idag med. Och kanske imorgon med.
    Har en vän som har nästan samma bim som mig och det hade varit sjukt bra om det tog sig för båda denna gång. Man slutar aldrig hoppas..

• Lofot

Iiih! Ägglossningstestet visade jättestarkt idag. Igår syntes ju strecket knappt. Kan det gå så fort?
    Nu jädrar.

• JoWiAn
    Lofot skrev 2011-05-08 16:26:48 följande:
    Iiih! Ägglossningstestet visade jättestarkt idag. Igår syntes ju strecket knappt. Kan det gå så fort?
    Nu jädrar.
    YES!!!!
  • Lofot

Så himla glad är jag att det kom tidigare än beräknat! Det betyder att vi hinner med ja... ni vet... innan maken åker till Grekland ju! Hur är det nu, ska man göra det varje dag eller varannan under äl?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3