• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Jag har mailat testlagret nu... gör samma sak ni andra!

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-11 15:00:07 följande:
    Jag har mailat testlagret nu... gör samma sak ni andra!
    Bra där!
    ♥ ♥ ♥
  • JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-05-11 13:30:53 följande:
    Halloj nu är jag hos en kompis som har testat testlagrets ägglossningstester och Cb tester. I går fick hon ingen gubbe på sitt test men i morse hade hon ont och testade nu och fick en smaljgubbe på Cb. På testlagrets fick hon svagt streck ganska långt ifrån kontrollstrecket, helt sjukt ju. jag mailade till testlagrets och berättade att jag hade fått dåliga utslag på ältesten nu medans cb visar positivt. Så jag tror att när man ser ökningen så har man nog äl och sedan spelar det ingen roll om det når upp till kontrollstrecket eller inte. Så soma du hade nog äl innan så nu nedräkning till Bim :)
    Samma sak för mig. Har aldrig fått fullt utslag på Äl testen men ändå blivit gravid 2 ggr. Så jag har ju haft ÄL när ökningen har kommit.
  • SoMa72

Bra, känns tryggt! Fast idag fick jag älflytningar igen o massa molvärk, men neg på äl-test, skumt?!!!? Vad kan det betyda?

• JoWiAn

Kankse plus????

Jag är på dag 40 idag. Ingen mens bara slem. Tror jag har ÄL, Men de har jag ju trott innan oxå . Har jag inte fått mens den 23/5 så testar jag.

• MCT79

Skriv in till dem ni också! Det här svaret fick jag nyss..

"Hej Malin,

Vi har inte fått andra klagomål som visat på en faktisk kvalitetsbrist.

Har du några ägglossningstest kvar av den aktuella omgången så skickar vi ut ett returkuvert så vi kan analysera dina stickor i vårt labb. Självklart skickar vi motsvarande antal nya stickor till dig och om det visar sig att stickorna är defekta kommer vi givetvis att ersätta alla dina stickor.

Vart kan vi skicka ett returkuvert?"

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • LisaVäntar
    MCT79 skrev 2011-05-11 18:28:49 följande:
    Skriv in till dem ni också! Det här svaret fick jag nyss..

"Hej Malin,

Vi har inte fått andra klagomål som visat på en faktisk kvalitetsbrist.

Har du några ägglossningstest kvar av den aktuella omgången så skickar vi ut ett returkuvert så vi kan analysera dina stickor i vårt labb. Självklart skickar vi motsvarande antal nya stickor till dig och om det visar sig att stickorna är defekta kommer vi givetvis att ersätta alla dina stickor.

Vart kan vi skicka ett returkuvert?"
    Ska göra det!

Hm.. har de senaste två dagarna haft bruna flytningar, har bara haft det en gång innan det var tidigt under graviditeten med Viggo, plus molvärk och övermänsklig trötthet. Säkert skengravid, inget plus och BIM-3 idag..
  • MissT

Har mailat testlagret jag också.
    Jag fick ju heller inte något utslag alls med stickorna men stegring (dock ej fullt) då jag testade en stav och eftersom jag blev gravid så måste jag ju haft ÄL även om inte stickorna visade något.

Tänker på er och håller tummarna för er allihop {#emotions_dlg.flower}

• got2b
    SoMa72 skrev 2011-05-10 08:03:22 följande:

Jag tror jag redan har haft äl?! Förvånad Men jag tyckte inte testen var så starka, fast nu har de ju blivit svagare.... Vad tror ni? Och räknar jag då äl som 07 maj och bim 21maj?

Kram på er, gullosar! Hjärta
    Så såg mina också ut den månaden jag testade med dem. Blev ju lite paff när de visade så svagt jämfört med billiga-testers som jag provat innan.
    Kanske skulle ta och maila dem jag med. Fast jag har nog inga kvar..
  • Bellas7

Bra att vi alla mailar dem, retar mig idag att jag köpte ju 28 st och har använt fyra, hmm men det e långt till v 13 så kanske får använda de senare. Men tröttsamt att de inte visar tydligt.

Natti Natti ps jag har ju beställt plus till er så ni får inte lämna något tillbax :) kramis

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3