• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-06-09 12:23:18 följande:
    SoMa jag håller tummarna gumman
    Tack, gullevännen!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-09 14:33:39 följande:
    Nidis......? Cool
    tror jag inte, var typ stor som ett knapphålshuvud o levrat, festligt va?! Cool 

Hur mår Du?
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-09 14:48:53 följande:
    tror jag inte, var typ stor som ett knapphålshuvud o levrat, festligt va?! Cool 

Hur mår Du?
    Ohh det låter som en mupp! Flört

Jag mådde prima till för nån timme sen, nu mår jag bara illa... värmen kanske..=)
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • SoMa72

En mupp?

Håhå, hade du börjat med pergo nu? Ifall det är den du mår illa av? Eller nåt annat roligare kanske

• Lofot

Rajrajraj. Blir lite irriterad då mina ältest inte kommit som jag beställt för flera dagar sedan. Men det är ju skit samma för vi jökar på ändå. Nångång nu så ska det ju vara tid.
    Cyklade förövrigt hem från jobbet (5km) i en störtskur samt åskoväder. Har aldrig cyklat så fort som då. Kände mig ganska så liten när jag kom inplaskandes hos maken...

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-09 19:14:32 följande:
    En mupp?

Håhå, hade du börjat med pergo nu? Ifall det är den du mår illa av? Eller nåt annat roligare kanske
    Jo jag körde pergo från 28/5-1/6... fick utslga på ältesterna i måndag så det är nog lite tidigt att känna av nått alls..haha!
    Men jag mådde lite illa av Pergon första dagarna så det kan mycket väl vara det som spökar igen.
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-06-09 12:05:03 följande:
    Gud vad jag är glad för din skull!!!!!!!!!!
  • FruW

Nej SoMa, va fasen!! Dumma kroppar vi har som inte vill vad vi vill!! Skickar en stor stor kram till dig från mig!!

Sofy o leaeva, Gud va fina ni är som erbjuder mig hjälp!! Jag tycker det känns lite läskigt att labba med levaxinet själv, så jag avvaktar till hösten, ska undersöka det lite mer o ta upp det med min dr på mitt besök efter sommaren. Har ni ngn bra infokälla, muntlig eller skriftlig som ni kan hänvisa mig till, hade varit bra att kunna visa dr ngt "akademiskt" om ni förstår vad jag menar, de är ju tyvärr så skeptiska till forum som detta... Men jag är övertygad om att ni har koll, missförstå mig inte!

• SoMa72
    FruW skrev 2011-06-10 10:33:02 följande:
    Nej SoMa, va fasen!! Dumma kroppar vi har som inte vill vad vi vill!! Skickar en stor stor kram till dig från mig!!

Sofy o leaeva, Gud va fina ni är som erbjuder mig hjälp!! Jag tycker det känns lite läskigt att labba med levaxinet själv, så jag avvaktar till hösten, ska undersöka det lite mer o ta upp det med min dr på mitt besök efter sommaren. Har ni ngn bra infokälla, muntlig eller skriftlig som ni kan hänvisa mig till, hade varit bra att kunna visa dr ngt "akademiskt" om ni förstår vad jag menar, de är ju tyvärr så skeptiska till forum som detta... Men jag är övertygad om att ni har koll, missförstå mig inte!
    Tack snälla du! Undrar om det är progesteronkrämen som gör att mensen kommer tidigare? Fast annars har jag bara hört att det kan förlänga cykeln... Nåja, kortare kvar tills nästa BIM istället. Men man blir ju deppad!!! Nu j-lar får det bli rosévin ikväll.

Skickar megakramen tillbaka till dig, gullfia!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3