Hoodoo skrev 2010-10-05 21:42:36 följande:
Välkommen i gänget
Jag kan ha ett par skor om jag har tur, annars blir de ett par storlekar större tofflor (dvs min farsas). Och de är MED sånna där hemska stödstrumpor. Och de där gå upp snabbt, spänner över magen som jag antar är att huden brister och sedan att de svider och kliar(?) och sova illa. De blir mest troligt ännu värre, var lugn.
Känner mig väldigt elak av att säga de men skönt att slippa va ensam med alla krämpor även om jag inte ens önskar min värsta fiende de här. Jag har inte alls lust att va gravid längre för nu räcker de verkligen och så vet man att de är flera veckor kvar egentligen! Och större ska man bli sägs de. I slutet ska man öka som mest. Kan de verkligen stämma.. går de bli större..? Känns otroligt!
Men inte långt kvar innan de kommer en (el två) som får en att glömma allt hemskt! HElt fantastiskt!
Hur är de med yrsel och blodtryck ?
De är väl de andra symtomen som man ska va uppmärksam med om man misstänker havandeskapsf. ?
Om de är långt till nästa kontroll så ring och be att få komma in och ta blodtrycket etc. De kan ju sköterskorna göra om inte din barnmorska har tid.
Men det känns skit att det ska komma när man är i vecka 28 =( Har legat med fötterna i högläge ganska mycket idag, det har hjälpt lite men har fortfarande lite svullnad kvar tänkte försöka sova med dom i högläge också så får jag se.
Börjar ju inse att jag inte kommer att klara av att gå så mycket med hundarna nu iaf...
Som det känns nu vill jag inte bli större men det lär ju inte hända...
Jag ska till BM nästa vecka, så jag tänkte ta det lungt och kolla om det blir lite bättre annars får jag ringa och kolla.
Men jag får hjärtklappning ibland!!
Och sover gör jag inget alls nu, ska jag inte kissa så kan jag inte andas eller så vaknar nån av hundarna och gör nåt... aaaggghh vill verkligen inte klaga men det känns piss just nu!