• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • Maria A 78

Kidden: Oj, vilken action! Skönt att allt var som det skulle i alla fall. Är väl inte så långt kvar för dig nu oavsett om det blir kejsarsnitt eller inte? Du får berätta mer om vad som händer efter måndagens besök!

Hoodoo: Har missat att du också ska snittas! Måste väl vara trångt för dina småttingar därinne nu...

Nu har jag missat två fikor på raden, det måste det bli ändring på. Nästa vecka kan jag nog alla kvällar måndag-torsdag som det ser ut. Är det ngn som är fikasugen och när kan ni i så fall?

• shopgirl80

Jösses vad det händer grejer. Grattis till lilla Juni

• shopgirl80

Å skriva via iphone är inte min grej, jag vänjer mig inte :-/

Hur som, skönt att allt va ok för dig kidden.

Jag tror inte Nowali har utförsäljning denna helgen har inte sett några skyltar. Det brukar alltid stå uppsatt när jag åker till jobbet.

Jag kan fika alla dagar utom ons. Fast helst mån eller tis för på ons kväll kommer Viktor hem igen.

Nu håller jag på att packa för en mysig helg i Malmö med min bästa kompis, men jag är sämst på att packa. Får riktig packångest

Ha en bra helg allihopa!

• Hoodoo
    Maria A 78 - Jo dem små vill inte vända sig rätt så båda ligger i säte nu så har inget val men än så länge kan de vända sig och då ställer dem in snittet vid nästa TUL eller osm hon sa på spec. mödravården "Vi kan skicka hem dig samma dag som du är inplanerad om de vänt sig och så får du invänta värkarna hemma" och de ser jag inte fram emot. Först va inställd på en sak för att bli hemskickad efter en dags fastande. Men hon sa otaliga gånger att de inte är troligt att de kommer ske någon förändring i hur nr 1 ligger så därför ville hon boka in de sist vi var där.
  • Hoodoo

Vet någon om det är till socialkontoret på österlånggatan man ska gå för faderskapsbekräftelse?
    Vi boka tid men kom på i efterhand att vi inte har en aning var de är man ska gå :/

Fika nästa vecka:

Måndag 17.00 27 sep
    Hoodoo (Sofia, kommer isf vid ca 17.15, ska va på soc 16.45)

Onsdag 17.00 29 sep
    Hoodoo (Sofia)

Torsdag 17.00 30 sep
    Hoodoo (Sofia)

• carrro84

Packar det sista inför min tripp till gbg för bröllopet i helgen :) Provade min klänning igår kväll för att se så att jag verkligen fick på mig den :P Kan ju säga att den satt rätt tajt över magen hahahaha men det funkar och jag tror ju inte att någon missar att man är gravid!

Måndag 17.00 27 sep
    carrro84 (Carro)

Onsdag 17.00 29 sep
    Hoodoo (Sofia)
    carrro84 (Carro)

Torsdag 17.00 30 sep
    Hoodoo (Sofia)
    carrro84 (Carro)

• Maria A 78

Kom på att jag nog inte kan på torsdag!

Måndag 17.00 27 sep
    carrro84 (Carro)
    Maria A 78

Onsdag 17.00 29 sep
    Hoodoo (Sofia)
    carrro84 (Carro)
    Maria A 78

Torsdag 17.00 30 sep
    Hoodoo (Sofia)
    carrro84 (Carro)

• bamse10
    Hoodoo skrev 2010-09-24 08:11:04 följande:
    Vet någon om det är till socialkontoret på österlånggatan man ska gå för faderskapsbekräftelse?
    Vi boka tid men kom på i efterhand att vi inte har en aning var de är man ska gå :/

Fika nästa vecka:

Måndag 17.00 27 sep

Onsdag 17.00 29 sep
    Hoodoo (Sofia)

Torsdag 17.00 30 sep
    Hoodoo (Sofia)
    Till mej sa de att det ligger på Österlånggatan.
  • K79

Tack så mkt för infon om Nowali! Vi svängde förbi men mycket riktigt var det ingen utförsäljning. Säg gärna till om ni får reda på när det är =)

Jag fikar gärna nästa vecka igen ifall det blir på måndag eller torsdag =)

Måndag 17.00 27 sep
    carrro84 (Carro)
    Maria A 78
    K79 (katarina)

Onsdag 17.00 29 sep
    Hoodoo (Sofia)
    carrro84 (Carro)
    Maria A 78

Torsdag 17.00 30 sep
    Hoodoo (Sofia)
    carrro84 (Carro)
    K79 (katarina)

Ha det så kul i helgen allihop! =))
    Själv skall jag iväg till stora höga ikväll och "fira" en kompis som skall flytta till England =)

• K79

Hej!

Hoppas ni haft en bra helg! Här läggs det golv för fullt.. dvs helt kaos hos oss.. skall bli såå skönt när det är klart!

Vi skulle egentligen gjort könsUL på onsdag, men bokade om den tiden. Passar på att ta det en annan dag när vi ändå skall in till GBG.

Så fika på onsdag passar även för mig.

Så vad säger ni? Fika imon eller på onsdag kanske?

Måndag 17.00 27 sep
    carrro84 (Carro)
    Maria A 78
    K79 (katarina)

Onsdag 17.00 29 sep
    Hoodoo (Sofia)
    carrro84 (Carro)
    Maria A 78
    K79 (katarina)

Torsdag 17.00 30 sep
    Hoodoo (Sofia)
    carrro84 (Carro)
    K79 (katarina)