bamse10 skrev 2010-10-04 06:20:58 följande:
enligt den är det jag som är nästa..vattnet har dessutom gått så senast på torsdag bör väl jag ha min här

Lycka till!! :)
På onsdag kan jag som sagt inte fika, men jag följer gärna med nästa gång!
Jag fick också gå på föräldrarutbildningarna två veckor innan BF, väldigt sent! Amningskursen var bra, men jag tycker att allt lät så himla fint, så jag var allt annat än förberedd på blödande bröst, en bebis som tar helt fel grepp, mjölkstockning och att det faktiskt finns alternativ till amning... Synd att dom inte pratar mer om det!
Nu ammar jag lite och ger ersättning resten av tiden och det funkar jättebra, men alla på sjukhuset var väldigt emot allt annat än amning...
Förlossningskursen gick jag också på även fast jag hade planerat snitt. Trodde att dom skulle prata om kejsarsnitt också men det gjorde dom inte. Även fast väldigt många förlossningae slutar i snitt.
Roligt att det börjar komma lite bebisar nu också! Grattis till er som fått.
Kidden: Förstår att saknaden måste vara enorm! Och jobbigt att han inte riktigt sover om nätterna.. Hoppas det ordnar till sig och att det inte är kolik., Till mig sa dom på BB att kolik oftast kommer efter några veckor, så det måste ju inte vara kolik...