Att bo i invandrartät förort.
Nya upplopp i invandrartät förort: www.expressen.se/Nyheter/1.2017498/brandattentat-mot-polisstation Vad säger ni, vill ni bo på en sån plats?
Nya upplopp i invandrartät förort: www.expressen.se/Nyheter/1.2017498/brandattentat-mot-polisstation Vad säger ni, vill ni bo på en sån plats?
Bor inte i någon storstad men bor i ett invandrartätt område ändå...problemet är väl inte invandrarna utan att området är fult och slitet, det bor mycket folk här med sociala och psykiska problem och det märks t.ex på sonens skola. Vi flyttar nu till ett av de finaste områdena i vår stad, och där är det i stort sett etniskt svenskt och folk med bra jobb och ekonomi. Skillnaden i standard på området är total och sonens nya skola är mycket lugnare. Så nej, kommer inte välja invandrartäta områden igen, oavsett var jag flyttar.
Jag ger upp! Ni verkar bara se allt i svart eller vitt. Ingen har förnekat att det finns problem, men det är inte BARA problem som ni tycks tro. Men att försöka övertyga er om att inte allt är skit så ger jag som sagt upp. Se problemen, inte möjligheterna.