• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.
  • enny signatur
    ko med träd skrev 2010-06-28 01:41:24 följande:
    Han får inte dödshot från alla muslimer, men större delen av muslimerna borde rimligtvis fördömma hans konstnärliga handlingar eftersom dom bryter mot en, för muslimer, väldigt viktig regel.
    Fast hur den tolkas i andras ageranden är en annan sak än de troendes. 
    Vad är problemet med att de fördömer handlingen?
  • Joppis
    Dorian Ertymexx skrev 2010-06-27 23:07:53 följande:
    Du mean som sker även i innerstan i lika hög grad?
    Jag pratar om upplopp, stenkastning, bilbränder m.m. I vilken innerstad har det skett, och när?
  • Ulf Harrys Farsa
    Joppis skrev 2010-06-28 10:40:35 följande:
    Jag pratar om upplopp, stenkastning, bilbränder m.m. I vilken innerstad har det skett, och när?
    Los Angeles på 90 talet nångång
  • Joppis
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-28 11:26:19 följande:
    Los Angeles på 90 talet nångång
    Ja, typ. Ger mig fan på att Dorian var på plats där. Det har satt sig hårt på hans minne.
  • I Blackrose I

Hahahaha

Alltsa FL ar som vara basta ar. SAME SHIT & BS aven om rakar missa nagra dagar.

Ger mig in i diskussionen nar jag kommer tillbax. Tills dess far ni harja runt i lugn och ro utan mig.

• Joppis
    Roze skrev 2010-06-28 12:09:45 följande:
    Hahahaha

Alltsa FL ar som vara basta ar. SAME SHIT & BS aven om rakar missa nagra dagar.

Ger mig in i diskussionen nar jag kommer tillbax. Tills dess far ni harja runt i lugn och ro utan mig.
    Du måste söka hjälp för ditt beroende vid tillfälle....
  • Dorian Ertymexx
    ko med träd skrev 2010-06-28 01:41:24 följande:
    Han får inte dödshot från alla muslimer, men större delen av muslimerna borde rimligtvis fördömma hans konstnärliga handlingar eftersom dom bryter mot en, för muslimer, väldigt viktig regel.
    Du menar precis likadant som med kristendomen? Att häda är en av de stora no-nos i kristendomen, remember?
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Joppis skrev 2010-06-28 10:40:35 följande:
    Upplopp sker titt som tätt när det är fotboll. Av någon anledning är sport en religion som sällan eller aldrig angrips, hur mycket misshandel, förstörelse eller bråk det än orsakar.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Joppis
    Dorian Ertymexx skrev 2010-06-28 12:20:57 följande:
    Upplopp sker titt som tätt när det är fotboll. Av någon anledning är sport en religion som sällan eller aldrig angrips, hur mycket misshandel, förstörelse eller bråk det än orsakar.
    Du är skrattretande faktiskt... Du försöker hela tiden "trolla bort problemet i förorterna". Och nej, det finns inga intergationsproblem alls i Sverige. I synnerhet inte i Malmö, där invandrarna själva inte ens vill bo längre. Invandrarna själva kallar Malmö för "arablandet"....
  • ViceGuy
    Joppis skrev 2010-06-28 12:31:49 följande:
    Du är skrattretande faktiskt... Du försöker hela tiden "trolla bort problemet i förorterna". Och nej, det finns inga intergationsproblem alls i Sverige. I synnerhet inte i Malmö, där invandrarna själva inte ens vill bo längre. Invandrarna själva kallar Malmö för "arablandet"....
    Har judarna flytt Malmö totalt än eller finns det några kvar?
    The true delight is in the finding out, rather than in the knowing. -Isaac Asimov
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.