• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • FineS

Du kan förvänta dig kladdiga trosor. Jag använde trosskydd, men ändå blev trosorna förstörda. Så ett tips, använd inte dina favorit trosor om du har någon;)

• minime85
    FineS skrev 2012-05-09 10:10:16 följande:
    Du kan förvänta dig kladdiga trosor. Jag använde trosskydd, men ändå blev trosorna förstörda. Så ett tips, använd inte dina favorit trosor om du har någon;)
    Haha, trosskydd är redan införskaffat! Tungan ute

Ringer ni RMC dagen efter ÄP för att få veta om befruktning skett? Eller när ringer de i så fall om det inte hänt något? Är livrädd idag....
  • FineS

Jag ringde inte upp dagen efter ÄP, men nojig som fan för att telefonen skulle ringa! Men tror som sagt att du inte behöver oroa dig:)

Hjärtefröjd brukar ringa upp om jag inte minns fel. 

• minime85

Ringde RMC nyss. Fick veta att 14 ägg hade befruktats Glad Nu vågar jag iaf hoppas på ET imorgon. De skulle ringa imorgon förmiddag om det skulle skita sig.. Skönt att kunna andas ut för idag iaf!!

• Lillflickan

Av 14 ska det väl bli av! Du behöver nog inte oroa dig om det. Spännande! Är det din första gång?

• minime85
    Lillflickan skrev 2012-05-09 10:49:07 följande:
    Av 14 ska det väl bli av! Du behöver nog inte oroa dig om det. Spännande! Är det din första gång?
    Ja, första gången. Är väl ganska pessimistisk egentligen (eller kanske bara realistisk?!) för att skydda mig/oss.. Vågar liksom inte tro att det kanske ska vara vår tur snart! Obestämd
  • FineS

14!! Det är ju skitbra, iaf i mina ögon! Av mina 7 ägg blev 3 befruktade vid första IVF...

• Ljusgläntan

Har ni fått olika läkare till era ET?
    Tycker det är synd att man inte får den som man annars träffar utan att de byter runt hela tiden.

Svar på tråden rmc linköping - ivf