• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • minime85

Har inte hört något från RMC nu under förmiddagen så nu vågar jag tro på det, jag ska bli ruvare idag! Drömmer Känns underbart!

• Hjärtefröjd
    Ljusgläntan skrev 2012-05-09 17:50:35 följande:
    Har ni fått olika läkare till era ET?
    Tycker det är synd att man inte får den som man annars träffar utan att de byter runt hela tiden.
    Vi har fått olika läkare varje gång, utan nu senaste när vi fick E båda vid ÄP och ET.
  • minime85

Gäller samma hygienkrav vid ET? Alltså nyduschad och inget smink, nagellack, piercingar o.s.v.!? Alla hormoner har gjort min hy hemsk (läs extremt finnig) och jag mår riktigt dåligt av att gå utan smink Rynkar på näsan

• Hjärtefröjd
    minime85 skrev 2012-05-10 11:17:32 följande:
    Gäller samma hygienkrav vid ET? Alltså nyduschad och inget smink, nagellack, piercingar o.s.v.!? Alla hormoner har gjort min hy hemsk (läs extremt finnig) och jag mår riktigt dåligt av att gå utan smink Rynkar på näsan
    Det tror jag inte, jag har haft smink och nagellack utan att någon sagt något. Smycket har jag däremot tagit av.
  • minime85
    Hjärtefröjd skrev 2012-05-10 11:28:27 följande:
    Det tror jag inte, jag har haft smink och nagellack utan att någon sagt något. Smycket har jag däremot tagit av.
    Åh va skönt! Då har jag en sak mindre att oroa mig för Glad Tack!
  • minime85

Nu är jag ruvare åt ett embryo av högsta kvalitet! Hjärta Fick dessutom 3 lika perfekta embryon till frysen, är så otroligt glad!!!

• minime85

Tack så mycket tjejer!!

Förresten, fick testdag först den 29/5, är såå långt bort! Blir många tjuvtest, jag vet, jag är mer otålig än ett litet barn på julafton! Flört

• FineS

Haha, jag är också j.... otålig!!! Hoppas du också köper dom billiga stickorna, annars blir det ju skitdyrt;)

Svar på tråden rmc linköping - ivf