• saltgurkan

30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?

Hej!

försökte hitta en tråd som var lite mer specificerad för oss som är över 30 och väntar barn i mars 2011. Det vore roligt att följas åt under graviditeten och kunna hjälpa varandra med bra råd, vad man gör med dessa förbaskade finnar, var man köper bästa vagnen till om gravidyoga är bra eller inte... 

vi får ser om och hur tråden utvecklas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 15:32

BF LISTA:
    Saltgurkan 6 mars (Flicka)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 14:07

BF lista

Haligh 25/12
    Roszi 23/1 (vet ej kön)*
    LadyMy 5/2
    Ninus 10/2 (pojke)
    Jenne 4/3 (pojke)
    Saltgurkan 6/3 (flicka)
    Golden Robot 8/3

• Svar på tråden 30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
  • Haligh

Då säger vi 11 på espresso house! Hoppas Roszie, Golden och Saltis också kan komma? Vi började med sittvagnen idag, stora tjejen Vi ses imorgon!

• Golden Robot

Jag försökte skriva ett inlägg igår men det försvann visst (nu försöker jag amma, gunga hammock o skriva från mobilen samtidigt istället). Jag kommer gärna imorrn. Tydligen ska det bli lika fantastiskt väder även då Kl 11 på Dalagatan alltså? Vi försöker (vi brukar ha ett matpass typ då så är jag sen vet ni varför)!

• Roszi

Hej

Vad kul, vi försöker också komma. Beror dock lite på dagsformen då det varit mkt den senaste veckan och Edvin sover oroligt på nätterna. Men vi sattsar på att komma vid 11 snåret.

• Ninus

Vad kul! För vår del blir det mitt i middagsluren, men jag ska öva imorrn på att ha honom glad och vaken kl 11. Vid samma tid på lördag ska han nämligen döpas! Får se hur det går... :)
    Vi ses imorrn!

• NyaMy
    Ninus skrev 2011-06-07 17:54:56 följande:
    Vad kul! För vår del blir det mitt i middagsluren, men jag ska öva imorrn på att ha honom glad och vaken kl 11. Vid samma tid på lördag ska han nämligen döpas! Får se hur det går... :)
    Vi ses imorrn!
    Han kanske kan träna m Julian. Han är nämligen vaken i princip hela dagen, sover oftast 3X15-30 min, alltså högst 1,5 timmar/dag. Han är i princip alltid glad ändå....märklig kille .
  • Ninus

Hej tjejer!
    Tack för igår! Jättekul att få se alla våra små troll. Det blev ju riktigt bra uppslutning!
    Saltis, vi undrar alla vart du har tagit vägen. Hoppas allt är bra med er och att du bara har fullt upp med allt!
    Jag ses gärna snart igen om ni har lust. Nästa vecka redan? Jag har inte mycket alls uppbokat än.
    Kram!

• NyaMy

Väldigt trevligt igår! Ses gärna snart igen, osäker på om jag kan nästa vecka dock. Vet att jag har bokat må, ti och on vilket fall....
    Hoppas ni alla mår bra!  

• Haligh

Jättetrevligt! Vi ska inte ta med picknick och filtar och sitta i en park nånstans? Börjar tycka fik känns mer och mer som ett projekt vartefter S blir större, på en filt är lite nöjdare... Nästa vecka har jag nog inte heller tid; det är skolavslutn på tisdag och sen någon studiedag och lunch jag ska vara med på. Tisdag eller onsdag midsommarveckan?

• Roszi

Hej

Ja det var superkul att ses! Picknick låter som en bra idé, bara det är fint väder! Nästa vecka kan inte jag heller, får se veckan därpå beroende på vilken dag vi åker till landet där tanken är att vi skall fira midsommar. Återkommer, men bestäm ni så länge.

Hej
  • Golden Robot

Hejsan tjejer! Tackar för senast! Alltid lika roligt att träffa er! Jag hade ju bara träffat Philip och Sigrid innan, och Sigrid var ju bara en pyttebebis på 2,5 vecka när jag såg henne förra gången. Men vilka små sötisar det är! <3 Hoppas förresten du och syrran vann hela rasket, Haligh! Och att du Roszi löste det där med tjutandet..?

Picknick låter toppen, men det är ju det där med att pricka in väder i så fall, men det räcker väl med att ha en reservplan i fall det är helt kasst väder bara. Jag har nu äääntligen kommit ihåg att lägga picknickfilten under vagnen, samtidigt som jag struntar i regnkappan, höhöhö!

Jag kan förmodligen ses redan nästa vecka; dock med undantag för måndagen, och tisdagen beror lite på hur vaccinationen går där på måndagen, och onsdag och torsdag har jag förmodligen bara "efter-jobbet-tid"-aktiviteter. Så om du vill ses Ninus så kan ju vi ta en liten get together, så kan ju de andra haka på om de har tillfälle. Men jag hoppas vi hinner ses allihopa snart också :) Förslagen tisdag eller onsdag midsommarveckan funkar för mig vad jag vet.

Och Saltis; jag tänker på dig!

Och LadyMy; nu har jag nämnt alla utom dig, så jag vinkar till dig!

Hoppas vi får till en träff snart igen nu :)

Svar på tråden 30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?