Kul att se att ni skrivit massa!
Har BF 5/2, så lite före er, men gick över 14 dgr sist
Vad jag hört så kan man inte få garanterad plats till BB Sthlm längre, tror det var på Barnmorskorna de sa det. Jag går där, fast på K-holmen. Vi bor i Birkastan så det är nära dit för oss. Det är rätt nyöppnat o fräscht ligget mitt emot Västermalmsgallerian. Gick där förra ggn oxå, så det kändes enkelt att ha samma BM denna gång.
Golden Robot, skönt m en cool bm som kan lugna en när man blir nojjig! Det hör nog till att man blir det pga alla hormoner, men sen läser man så mkt läskigt oxå tycker jag. Nätet kan ju verkligen vara på gott o ont
Jag brukar träna, har gått mkt på sats. Tyvärr har jag inte hunnit mkt på sistone eftersom jag jobbar o prioriterar min son när jag är hemma. Springer ngn gång, men tror inte jag orkar det mer. Får nog mest bli promenader och så kanske simma 1 g/v. Skulle gärna köra vattengympa, men har haft svårt att hitta ngt som ligger nära och passar tidsmässigt (måste vara kväll el helg).
Förra gången körde jag mamma/baby gympa på sats innan sonen kunde börja krypa. Tyckte det var toppen, så kör nog det igen denna gång. Man kunde verkligen köra sitt eget tempo o mata el byta blöja när man var tvungen till det
.
Har gått upp 3 kg så här långt, men håller m om att allt sitter tajt. Använder nästan bara tajta Acne jeans i vanliga fall, men vågar inte ens försöka nu. Kör stenhårt på klänning o tänkte investera i gravidjeans.